Pagina's

vrijdag 1 maart 2024

Onderwaterdieptekaartje

 Hoi allemaal,

 Dieptekaarten blijven zo leuk om te maken. Gisteren kwam Nicolette een dagje hobbyen en hebben we even bekeken wat we allemaal konden doen met onze vakjesmallen en papier wat we hadden liggen. Ik heb toen 2 kaartjes gemaakt waaronder deze. Papier is van Craft o clock en ik heb met bijpassende plaatjes toch een beetje de kaart aangekleed. De tekst is van Crealies.

 Ik heb op facebook nog een leuk plaatsje gehaald met mijn mannenkaartje


Fijne dag!



14 opmerkingen:

  1. altijd gezellig, samen knutselen.
    leuke kaartjes.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi !!!!
    Leuk je topper !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi dieptekaartje leuk met de visjes en andere leuke details
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke diepte kaart Caroline.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan. Mooi om nog wat extra dingetjes toe te voegen. Geeft de kaart net dat beetje extra.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit DP leent zich perfect voor een dieptekaartje en je hebt leuke items toegevoegd.
    Proficiat met je toppertje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie afbeelding heb je voor deze dieptekaart gebruikt, de extra details maken het helemaal af. Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze afbeelding leent zich echt uitstekend voor een dieptekaart. Je hebt ook een prachtige mal hiervoor gebruikt!
    Proficiat met je topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie dieptekaart en leuk om de versieringen er bovenop te plaatsen dat geeft nog wat extra diepte.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke dieptekaart maakte je Caroline en gefeliciteerd met je winnende kaart, die is ook erg mooi dus dikverdiend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat toegevoegde visje! Heel leuk. En van harte met je winnende kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Caroline,
    Eindelijk weer een berichtje van mij.
    Ik ben nog niet helemaal terug in blogland.....
    Ik heb veel moois gemist bij je zag ik......ook dit is een een hele leuke kaart!
    Hopelijk kan ik het weer een beetje oppakken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is erg leuk geworden Caroline. Ik heb er inmiddels ok al 2 gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige dieptekaart en gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline