Pagina's

maandag 18 maart 2024

Mannenkaartje

 Goeiemorgen allemaal,

Vandaag is mijn moeder jarig, 87 jaar, gistermiddag hebben we dat met alle kinderen en (achter)kleinkinderen gevierd. Was erg gezellig om allemaal weer bij elkaar te zijn! Mijn kaartje kan ik nog niet laten zien, die komt later online. Wel heb ik een ander kaartje te laten zien, een mannenkaartje wat ik voor Gerda's Hobbyshop heb gemaakt. Materialen van MD en Amy Design.

En hier alle kaarten die ik voor mijn verjaardag kreeg:

1e rij: Nicolette, Angela,Rian,Nancy, Eri, Elle-Jeanne, Ellie
2e rij:Carla, Dia, Annemarie & Merit, Diny,Margreet,Caroline Cards, Marja
3e rij:Gina, Wilma, GerJanne, Ans, Ellen Gevers, Ineke,
4e rij: Angélique, Trijntje, Lisanne, Jeanet

Allemaal nogmaals bedankt voor de leuke kaarten!  

Fijne dag!



22 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je moeder! Een mooie mannenkaart met super leuke afbeelding.
    Je hebt mooie verjaardagskaarten ontvangen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je moeder haar verjaardag.
    Leuk die mannenkaart die je laat zien. Toffe dingen op te zien.
    Wat een verwennerij al die mooie kaarten die je uit blogland ontvangen hebt.
    Geniet er nog maar wat van.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je moeders verjaardag.
    Prachtige mannenkaart heb je gemaakt Caroline!
    Mooie kaarten heb je gekregen voor je verjaardag.
    Ik ben vergeten een foto van mijn kaart te nemen....stom van me!
    Groetjes en geniet nog lekker na van alles,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je moeder, Caroline.
    Wat een mooie stoere kaart heb je gemaakt. En zelf ook zo verwend met mooie verjaardagskaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder, je maakte een mooie mannenkaart, je kreeg hele mooie kaarten. heb je bier doppen er op zitten? zijn dat "echte" of een malletje
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!
    Gave, stoere mannenkaart heb je gemaakt.
    Wat een mooie verjaarskaarten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Je hebt een leuke mannenkaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je moeder haar verjaardag en fijn dat het gezellig was!
    Jouw kaartje is supergaaf…super
    voor een man!
    Ik heb mijn kaart voor jou op mijn blog geplaatst en door verwezen naar jouw blogbericht, kon ik mooi even op deze manier mijn kaart laten zien. 🙈
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je moeder! Je mannenkaart is erg mooi en je hebt prachtige kaarten voor je verjaardag gekregen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke mannenkaart Caroline.
    Wat een prachtige kaarten heb je mogen ontvangen voor je verjaardag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. van harte gefeliciteerd met je moeder, fijn dat het gisteren zo gezellig was.
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de stoere elementen en het leuke geruite dp
    wat heb je een hoop leuke kaarten gehad voor je verjaardag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder Caroline. Een mooie leeftijd en fijn dat het zo'n gezellige dag was met z'n allen. Je kaart is gaaf. Leuk plaatje en mooi dessin-papier. Gezellig dat je zoveel verjaardagspost hebt ontvangen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik sta in je spam Caroline :(
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart voor Gerda en het was erg gezellig gisteren zo met elkaar.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke mannenkaart heb je gemaakt en wat leuk dat je zoveel verjaardags post kreeg,
    nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je moeder! Dat klinkt reuze gezellig. Je kaart is super!
    En wat een gezellige post heb je allemaal gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd nog met de verjaardag van je Moeder. Wow, prachtige kaart zo leuk met de kroonkurken! Wat leuk al die verjaardagspost.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allereerst van harte gefeliciteerd met je moeder Caroline. Altijd gezellig om met de hele familie weer samen te zijn. Je maakte een mooie mannenkaart en wat ben je goed bedacht met zoveel échte post!
    Fijne dag vandaag.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldige mannenkaart met al die leuke details Caroline en je bent lekker verwend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haihai, ik kom op je blog via Ellen, met een speciaal verzoek om haar kaart hier te bewonderen. Wat vind ik het sneu voor haar dat ze zo'n pech. heeft met blogger momenteel. Ik zie de kaart pronken tussen de anderen en hij is inderdaad erg mooi! Jij nog gefeliciteerd met je verjaardag en ik ga je blog maar meteen volgen. Leuk!!! Misschien vind jet het leuk om ook een keer bij mij te komen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Meteen even je mannenkaart bewonderd, prachtig en ook nog gefeliciteerd met je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline