Pagina's

dinsdag 12 maart 2024

Maak er een mooie dag van

 Hoi allemaal,

Zo, we zijn weer met beide benen op de grond beland haha. Ik voelde me echt jarig zondag met alle lieve familie en vriendinnen om me heen. Ik ben verwend met een mooie nieuwe naaimachine door Arie (wel al een poosje mee gespaard), een mooie gouden ketting van Lianne en Eline ( en Ed en de meisjes), leuke knutselspullen van Nicolette met een mooie geldbedrag erbij (je wordt maar 1 keer 60 haha). Verder nog meer geld en mooie boeketten, plantenbakken voor buiten. En gisteravond een verrassingsetentje van Arie gehad. Het was echt top! Dus die 6 waar ik zo tegenop zag is nu een feit! Ik vond het best een dingetje hoor, die 5 inruilen voor een 6 maar ik ben ook reuze dankbaar dat ik dit mag vieren!

Maar nu mijn kaartje van vandaag. Een mooi voorjaarskaartje met materialen van MD.

Deze kaart doet mee bij:
ht trimmiescraftchallenge
thefourseasonschallenge
scrapping4funchallenges

Fijne dag!


 

20 opmerkingen:

  1. fijn dat je verjaardag zo gezellig was wat een mooi kaartje heb je gemaakt in de frisse lente kleurtjes en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, en fijn dat je zo genoten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte Gefeliciteerd met je verjaardag Caroline en ja de 5 omruilen met de 6 is wel even een dingetje, 😂 een troostje ... ik heb al twee zessen, de tijd vliegt! Maar ik lees dat je een super verjaardag hebt gehad en enorm bent verwend! Beeldige kaart laat je alweer zien!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, 60 worden is best heel speciaal, dat vond ik ook! Fijn dat je er zo van genoten hebt. Je laat een prachtige en fleurige lentekaart zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In de eerste plaats van Harte Gefeliciteerd Caroline met dit feit! 😊 Maar bedenk, dat je alleen maar een ander getal schrijft! ☺ Al is het dan even wennen en ja, je hebt het in ieder geval mogen halen.... Je hebt een prachtige lentekaart gemaakt, dan is je dag bij voorbaat al mooi! Jij een fijne dag vandaag en nog even nagenieten!
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zal ik dan maar niks zeggen met de dikke 7 ipv 6 😱🤣, precies wat je al zegt: blij zijn dat we het 'halen'. Je bent heerlijk verwend dus het was een feestdag en dáár gaat het om! Buiten is het herfst dus jouw lentekaart is welkom!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt. Fijn dat je mooie en gezellige verjaardag hebt gehad. Goed verwend bent met mooie cadeaus. Gewoon lekker doorgaan. je bent zo oud als je je voelt. Lekker blijven genieten…. Ik hoop dat de post meewerkt en mijn kaart vandaag bij je aankomt. Ik hoor het wel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ik ben het helemaal met Irene hierboven eens. Maar zoals jij het gevierd hebt en verwend bent, wil je best nog een keer 60 worden, denk ik. Je hebt een prachtige lentekaart gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach ma het is naar een getal zegt onze zoon altijd....en zo is het natuurlijk ook! Je hebt je verjaardag gezellig gevierd en er echt van genoten zoals ik lees....dat is mooi Caroline! Je kaartje ook weer een mooie kaart zien. Groetjes en geniet nog na van alles, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love it, Caroline! Such a great sketch and wonderful details!
    Thank you so much for sharing this month at the Four Seasons challenge!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, hadden Nicolette en jij afgesproken om dezelfde tekst op jullie kaart te gebruiken?? Mooie kaart heb je gemaakt en super dat je zo verwend werd op je verjaardag,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn te horen dat je verjaardag zo geslaagd was.
    Ik dacht altijd dat jij op 11 maart jarig was, niet dus, volgens wat ik hier lees was het op 10 maart.
    Wat een mooie kaart laat je hier weer zien.
    Veel geel dat is echte wel een lente kleur. Dat merk ik in de tuin ook, het meeste dat nu in bloei staat is geel. De kleur waar je super vrolijk van wordt, dat is bewezen.
    Knap gemaakt Caroline.
    Nog lekker nagenieten van al je cadeaus en kaartjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat klinkt als een geslaagde verjaardag.
    mooie lentekaart maakte je.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte met je 60e verjaardag en wat ben je heerlijk verwend. Schitterend kaartje in deze voorjaarskleuren.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. je bent goed verwend zeg!
    Je kaartje is erg leuk. Echt voorjaar!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooi voorjaarskaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gouden dag heb jij gehad zeg, geweldig!
    Je laat een mooie kaart zien met dezelfde mal en tekst als je zus en ook deze vind ik zo mooi met de witte bloemen Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A beautiful card
    Thank you for joining us at CRAFT Challenge Blog challenge.
    Good luck Ginny DT for CRAFT Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely work,



    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see you next time. Happy Crafting

    Hugs
    DT Meenaa Herale

    https://cardscraftandart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline