Pagina's

zaterdag 1 februari 2020

Zet Nederland op de kaart bij 2Sistersontheblog

Hoi allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te laten zien die ik heb gemaakt voor ons blog. We vragen een kaart met als thema dat je er echt  Nederland in kunt herkennen. En dan denk je toch meteen aan molens, fietsen, tulpen. Nou ja... jullie kunnen vast wel wat verzinnen. 
Als basis heb ik een mal van DDB gebuikt, Ik heb er ook de kaart (Amy Design) van Nederland bij gedaan. Het plaatje is van Syta, het papier is van Avec, een oud blokje. Het gaat hier lekker met de papierblokjes opmaken haha. Ook de wegwijzer van Amy Design mocht niet ontbreken want als je aan het fietsen bent, wil je toch ook de weg naar huis terugvinden.....




10 opmerkingen:

  1. Jij zet Nederland heel duidelijk (en mooi) op de kaart. Bedankt voor de tip!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met deze leuke kaart ben je echt Nederland aan het promoten! Leuk in de frisse lentekleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een Hollandse kaart.
    Holland fietsland.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart voor ons blog.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitdaging en wat een super leuke kart heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Hollamdse kaart Caroline. Ik hou van dit soort kaarten. Hopelijk lukt het mij om mee te díen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi holland kaartje ga ook aan de slag is een leuk thema
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super Cute, Thank you for sharing with us at Crafty Creations Challenge. Marlene DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful shaped card and ode to Netherlands. I've never been there but it's on my bucket list! Thanks for playing with us at Krafty Chicks Challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline