Pagina's

maandag 3 februari 2020

Beterschap!

Hoi allemaal,

Ik had nog een beterschapskaartje in mijn mapje zitten die ik nog niet had laten zien. Hij lijkt op een kaartje die ik pas had laten zien. Ook dit papier komt uit het blokje van Lemon Craft:Forget met not. De randmal is van Noor!Design en het plaatje is van Gerda en heb ik uitgesneden en gemat op mallen van Ali. De bloem is een oudje van Marianne Design.

Deze kaart doet mee bij:

En zo aan het begin van de maand mocht ik weer 2 toppertjes halen:

Fijne dag!


21 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Caroline....en wat een bofferd ben je toch weer.....alweer in de prijzen gevallen....gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Caroline ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi papier en een heel leuk plaatje. Ik ben nog steeds blij met mijn Go Kreate stansen, dat zelf knippen is niks voor mij,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie beterschapskaart, Caroline.
    En gefeliciteerd met je twee toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke beterschap kaart Caroline
    Mooi plaatje. Gefeliciteerd met je toppers.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht van een kaart, Caroline. Die bloem vind ik erg mooi.
    Proficiat met je toppertjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een mooie kaart, de kleuren zijn prachtig. Gefeliciteerd met al je toppertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke beterschapskaart.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en rustig kaartje. Sjiek door de randmallen. EN wat leuk weer de toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaart prachtig, zo mooi deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a pretty card design its gorgeous.
    Thanks for sharing with us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tolle Karte! Da wird man sicher wieder schnell gesunden.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi Caroline. En leuk die toppertjes, gefeliciteerd.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. a lovely card with your stamps and papers, thanks for sharing at Crafty catz challenge
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a beautiful card!! Love the pretty papers you used!! Thanks for joining us at Cut it Up challenge!
    Have a great day.
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your get well card is so lovely. Those flowers are beautiful!!

    Thanks for sharing your Get Well Soon project with us at Cut it Up.

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wonderful card, the paper, item and the details, all adorable, love patty from kreativtanten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amazing card, beautiful image and colors.
    Thank you for joining „Kreativtanten challenge”
    Danka DT

    Twórcze pasje Danki {My Blog}/a>

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful!! Thanks for sharing it with us over at Kreativtanten Challenge and I hope to see many more of your beautiful creations soon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional hearts” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Kreativtanten)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline