Pagina's

vrijdag 28 februari 2020

Gewoon even wat aandacht voor elkaar

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een gezellige shopdag met onze jongste dochter gehad ipv knutseldag met Nicolette. Ze zit in het onderwijs en dus moeten we het van de vakanties hebben om iets gezelligs te doen samen. Leuke kleren gekocht en lekker bijgekletst tijdens een heerlijke lunch.

Mijn kaartje van vandaag heb ik een poos geleden gemaakt voor een challenge om je eigen achtergrond te maken maar niet ingezonden (te laat). Misschien herkent Gerjanne het patroontje wel. Ik ben benieuwd of ze reageert.
 Maandag geef ik hem aan een collega waar ik altijd lekker mee kan kletsen en de laatste tijd heeft ze het een beetje moeilijk. Dus een kaartje is dan soms even een extraatje om iemand te laten merken dat je aan haar/hem  denkt.

Deze kaart doet mee bij:


Fijne avond!








14 opmerkingen:

  1. Heel fijn dat je samen met je dochter een leuke dag heb gehad Caroline...daar kan je dan echt van genieten hè
    en je collegaatje zal zo een mooi kaartje ook wel waarderen...zo lief van je om haar een hart onder de riem te steken...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor om samen met je dochter te shoppen en lunchen (wij doen dat ook graag samen).
    Je kaartje is heel tof en lief om hem aan je collega te geven.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Caroline!
    Wat leuk he zo'n shopdagje met je dochter!
    Ik had het ook met onze dochter toen zij in Nederland was.
    Wij zijn een dagje naar Antwerpen geweest en dat was ook super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig een dagje met Eline op pad. En ook of leuk geslaagd.
    Mooie kaart zal je collega zeker waarderen.
    Fijn weekend,
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig schoppen met je dochter.
    Dinsdag ga ik met mijn zussen een dagje Maastricht
    Schoppen.
    Je colega zal het mooie kaartje wel waarderen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje, jammer dat je hem vergeten was in te sturen voor de challenge. Lief dat je je collega hier blij mee gaat maken,kaartje doet een mens goed! Gezellig een shopdagje met je dochter,gouden momentje Caroline! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig zo´n dagje samen shoppen.
    En wat een leuke kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig om een dagje met je dochter op stap te gaan.
    Leuke kaart, met een heel mooie achtergrond, leuk dat kleurverloop.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn de kleine dingen die het doen, een kaartje met deze tekst de extra aandacht, dagje met je dochter heerlijk.
    Ik heb genoten van je mooie kaart.
    Fijn weekend groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klinkt heel gezellig en ook herkenbaar hoor! Dat zijn zulke mooie momenten om te koesteren!
    Je kaartje is top en je collega zal dat zeker waarderen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Quality time met je dochter! Zo leuk en gezellig en waardevol! Kan me helemaal voorstellen dat je ervan genoten hebt.
    En zeker herken ik de kaart. Was volgens mij in juni de challenge bij DAK. Leuk dat je hem wel uitgevoerd hebt. Had je de binnenkant ook 'gedaan'?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A great creation - thanks for sharing it with us at the Mix It Up Challenge Blog.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love the soft color palette. The stripes are a great visual design.

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Anything Goes challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline