Pagina's

dinsdag 27 maart 2018

Xmas en heeeeeeel leuk nieuws!

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties op mijn verhaal over mijn gemini van gisteren. Inmiddels ben ik er mee teruggegaan naar de hobbywinkel en die hebben de plaat er weer uit gekregen. Een heel eenvoudig foefje: het middelste knopje een poos ingedrukt houden en de plaat ging weer verder. Wat ben ik blij. Maar wat geen overbodige luxe is dat ik wel een nieuwe snijplaat moet aanschaffen. Maar ik kan hem weer gebruiken, zo fijn want met de hand de cuttlebug gebruiken kan best maar dan krijg ik toch snel last van mijn (tennis)arm.

Mijn kaartje van vandaag is een kerstkaartje want de challenge loopt vandaag af dus kan ik niet wachten tot donderdag-kerskaartendag.

Deze kaart doet mee bij:
sweetsketchwednesday2  - sketch 132

En ik heb heel leuk nieuws! Ik werd een aantal weken geleden benaderd door Yvonne van Yvonne's Creations met de vraag om een aantal kaarten te maken aan de hand van een nieuw knipvel wat ze ontworpen heeft. En vandaag sta ik dan in het Hobbyjournaal! Ik vind het een reuze eer hoor!


En ik stond ook nog in de top 3 met dit kaartje:
The Sisterhood of Crafters



Fijne dag!


15 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je Gemini niet kapot is!
    Wat superleuk dat je werk nu gepubliceerd is/wordt! Proficiat met je toppertje en ook je kerstkaart is heel leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je stansmachibe het weer doet, wat moeten we zonder.
    Hele leuke kerstkaart heb je gemaakt!!
    En WOW wat leuk dat je kaartjes gepubliceerd zijn in het blad.
    Nou en of je daar trots op mag zijn....gewoon naast je schoenen gaan lopen hahaha.
    Ze zijn ook heel leuk.

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk nieuws !!!!
    En fijn dat je machine weer werkt !!!
    Ik hou het bij de handmachine !
    Ooit een TH gehad, ging snel stuk .
    Mooie kaart !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat je Gemini het weer doet Caroline. Zeker als je snel last hebt van je arm is het een fijn apparaat om te stansen. Heel gaaf dat je in het hobby-journaal staat, dat is toch wel een compliment als je daar voor gevraagd wordt.
    Je kerstkaart ziet er leuk uit en gefeliciteerd met je top 3 notering.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fijn dat je gemini weer werkt Caroline...
    Mijn ebosser zat onlangs ook vast en toen heeft manlief hem losgekregen, het lag aan de 'versleten'drukplaat..andere plaat gekocht en het werkte weer
    gefeliciteerd dat je met je kaartjes in het hobbyjournaal mag poseren...een hele eer is dat
    En weer met een kaartje in de top...wat kan jij weer genieten..TOP hoor!!!

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjonge, dat is echt een eer zeg! Ik zou zo raar opkijken als me dat overkwam! Moest je niet twee keer lezen en je ogen uitwrijven? Ontzettend leuk!
    Je kerstkaart is een plaatje! Mooi met dat rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How clever to spell out Xmas in the corners. This is such a lovely festive card, thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je gemini niet kapot is. Kan je snel weer nieuwe kaarten maken. Je kaart voor de kerst is ook erg leuk geworden! En wat gaaf met die YC plaatjes. Ik gebruik ze ook graag en veel. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow dikke proficiat Caroline, dat is tóch echt glimmen van trots!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat de gemeni niet kapot is....is zeker weer wennen met de hand draaien als je de gemeni gewend bent. Mooie kertskaart!...en wat een leuk nieuws gefeliciteerd ik zag het gisteren al op facebook voorbij komen. Daar mag je best trots op zijn.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Caroline, je hebt veel nieuws te melden. Gelukkig werkt je gemini weer. Je kaart is prachtig, voordat ik het vergeet te zeggen. Geweldig leuk dat je gevraagd ben voor het hobbyjournaal. Leuk deze eer en waardering. En gefeliciteerd met je top drie plaats. Je vraag op mijn blog. Dus wel....lees maar onder je vraag. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card. Love the sweet boots image. Thanks for joining us this sketch. Hugs, Heide SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allemaal leuke nieuwtjes! En een prachtige kaart!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk met deze sketch en wat een eer dat je in het hj staat he? Geniet er aar van. En gefeliciteerd met je winnende kaart. ook zo leuk.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 378 - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline