Pagina's

vrijdag 16 maart 2018

Dagje strand

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik deze kaart gemaakt naar aanleiding van een filmpje op facebook en nu kan ik hem aan jullie laten zien. Ik bewaar mijn gemaakte kaartjes altijd en kijk dan waar hij aan een challenge kan meedoen. Het is een heel leuk model om te maken. Ik heb verschillende merken stansen gebruikt: strandstoel van Marianne Design, de ronde mal van Noor!Design en de randmal is van Ali. 
Deze kaart doet mee bij:

cardz4galz - beach or nautical
abitmoretimetocraft - challenge 64
carabbiemomentsofcraft - anything goes option femini
letscreatechallenges - anything goes

Fijne dag!



20 opmerkingen:

  1. Een leuk model en mooi gemaakt Caroline.
    Tot morgen,
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie maritieme kaart gemaakt, ik heb deze workshop ook gezien op FB, leek me erg ingewikkeld
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Caroline al kan ik zo niet zo goed zien wat voor model het precies is. Maar mooi is hij zeker.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie zeekaart heb je gemaakt, goed gelukt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie strandkaart. Ik zou heel graag willen dat we daar weer van kunnen genieten. Maar morgen eerst nog een beetje diepvrieskou.
    Ik hoorde vorig jaar al dat de Kelly Family naar Nederland kwam. Maar de kaarten waren al snel weg. Ze treden hier bijna nooit op dus ga ik er maar eens van genieten. Alleen al het feit dat Kevin een dagje met me uitgaat vind ik al superleuk. Met een dochter doe je dat sneller. We gaan genieten!
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This has such a lovely nostalgic feel - makes me want to go back to my summers at the beach with my family!

    Thanks for sharing with us over at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker een beetje zomer op je blog! Prachtige kaart Caroline
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You have created such a wonderful scene on your card. I would love to feel the warm sunshine and dig my toes into the sand! Thank you so much for joining us for our latest challenge at Let's Craft and Create. Cheryl W, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart, ik hou van dit thema
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig strandkaartje Caroline!...als ik nu na buiten kijk is alles wit en is het koud dus het strand duurt nog even denk ik ...dus ik heb vanmorgen weer een kerstkaart gemaakt met sneeuw past nu goed bij het weer wat we hebben.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super de sup leuke zonnige strandkaart. Erg leuk gemaakt met deze materialen. Leuk gecombineerd. Mooi model Caroline. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. als je deze kaart zie denk je was het alvast maar zo ,lekker in je strand stoeltje zitten ,en dan die warme zon voelen.leuk die randjes langs de zij kant.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lots of visual interest here! Thanks for joining us at LCC. Anne @ Let’s Craft and Create DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love the die cut shells on the edges, and your color scheme. What a beautiful card. Thanks for sharing your beach / nautical theme with us at Cardz 4 Galz. -Chris, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great beach card and use of embellishments. Thanks for joining the challenge at Lets Craft & Create Michelle DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Just love the detail of all the dies used.
    Thank you for joining Creative Moments.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow!! amazing card..love the design and the dies you have used..Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges. Hugs xx Deepti Aggarwal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline