Pagina's

zondag 25 maart 2018

Geen jaar ouder maar een dag ouder en kapotte Gemini

Hallo allemaal

Ondanks dat het hier in het westen een beetje heiig is, hebben we vanmiddag lekker de hangingbastkets met viooltjes opgehangen. Voor mijn verjaardag had ik wat tuinbonnen gekregen dus die kon ik mooi besteden hieraan. Staat weer lekker fleurig!

Van de week probeerde ik weer eens met mijn inkt te spelen. Meteen wat kleurtjes uitgeprobeerd die ik van Nicolette voor mijn verjaardag had gekregen.  Eerst heb ik met blauw, groen en zandkleur de achtergrond gemaakt en toen met een stencil van de Action (een oudje) de wybertjes erop gestempeld. En terwijl ik bezig was, kreeg ik er best lol in haha. Toen ik de auto daarna erop had gestempeld zocht ik papier erbij. En laat ik nu laatst in Den Bosch een prachtig blok hebben gekocht van Studio Light. Deze tinten pasten er precies bij! De sketch is van cheerfulsketches alleen wel een slag gedraaid. Achter het plaatje zit nog een mal van Ali. Het effen turquoise papier heb ik door een mal van de cuttlebug gehaald.

 Deze kaart doet mee bij:

Cheerfulsketcheschallenge - challenge maart
audsentimentschallengeblog - bingo: embossing, stamp, stitching
cardz4guyz - things with tails
monochromemagicchallenge - monochrome (with a twist of add lace)
thesketchychallenges  - anything goes

En nog wat: ik heb sinds december 2016 de gemini en vond hem de laatste tijd al wat moeilijk/stroef gaan. En nu bleef gisteravond mijn plaat met mal en papier erin zitten. Het laatste stuk draaide niet meer door en ook niet meer terug. Dan koop je zo'n dure machine en dan moet je eerst na een maand of 2 een nieuwe magneetplaat kopen omdat-ie snel scheurde en ook een nieuwe setje embossingmatjes. En nu dit! Ik vind dit erg raar. Ik ga er van de week mee terug naar de hobbywinkel waar ik hem gekocht heb. Ik baal hier zo van. Dus nu maar weer ouderwets met de cuttlebug draaien.
Ik kon gelukkig wel mijn mal er nog een beetje uithalen maar de rest zit moervast in de machine! 
Is dit herkenbaar voor jullie? En wat voor machines gebruiken jullie en zijn jullie erg tevreden? Ik denk er namelijk sterk aan om iets anders aan te schaffen. Ik zie graag jullie reacties.

Fijne dag verder!


15 opmerkingen:

  1. Oei...dat is balen van je dure machine Caroline!
    Ik gebruik nog steeds mijn oude vertrouwde Double-Do XL.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt!
    Groetjes en succes ermee,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stoere mannenkaart, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Caroline,
    Ik heb een Gemini Junior vanaf 1 december, ben al met mijn 2de magneetmat bezig en mijn 3de snijplaat, de embossing mat is nog heel, dus dat is wel erg duur.
    Je hebt een mooie mannenkaart gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een gave mannenkaart gemaakt Caroline. leuk zoals je met inkt hebt gewerkt, dat versterkt de stoere uitstraling vind ik.
    Wat balen van je Gemini. Ik heb die van mij sinds december en (even afkloppen) nog geen mankementen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart. Leuk de combinatie van inkt en DP.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    Ik heb een E-bosser en die bevalt prima.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave, stoere kaart is dit Caroline. Mooi met die bewerkte achterkant. Doe ikzelf nooit maar zou dat ook nog weleens willen uitproberen. Heb ook wel wat van deze oude Action vellen liggen geloof ik. Ik heb een tijd geleden ook over een elektrische machine nagedacht maar kwam uiteindelijk toch uit op een gewone Double D en dat gaat ook prima.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supergave kaart Caroline! Prachtige achtergrond.... het 'kliederen' met inktjes gaat je goed af :)
    Ik heb al sinds jaar en dag de DoubleDoXL en sinds een jaar of 3 de voorloper van de Gemini.... heb er constant ruzie mee en grijp dan direct weer naar mijn DoubleDoXL.... behalve als ik groter moet embossen dan A5....dan moet ik me er doorheen worstelen....maar vind het 10x niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst prachtig met ink gewerkt!
    Mooie kaart geworden.
    Ik smeer altijd zo met inkt.Wel leuk om te doen:)
    Ik heb al 17 jaar een Cuttlebug en ik heb nog maar 1 keer een A plaat vervangen.
    Dus (afkloppen) het laat me niet in de steek.Doet die dat wel MOET ik ook direct een nieuwe,hahaha.Kan niet meer zonder!!!!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf Caroline! Zo leuk dta werken met inkt.
    Ik heb een cuttlebug, 7 jaar geleden 2e hands gekocht en die doet het nog prima. Ik heb ook een mini trouvaille gekregen en die is perfect voor de kleinere stansjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stoere kaart Caroline!..mooi plaatje heb je met de inkt gemaakt. Ik heb de Ebrosser ...denk al wel een jaar of 4 misschien wel 5 die doet het nog steeds goed een keer de A plaat vervangen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart! Prachtig hoe alles combineert. Heel veel succes met je Gemini Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart! Wat balen van je machine. Ik gebruik een Cuttlebug. Die kraakt en kreunt regelmatig maar doet het nog steeds.
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk gedaan met die achtergrond. Mooie kaart. En zo balen van je gemini. Ben benieuwd hoe het afloopt....
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great Male themed card. Thanks for playing along with me this month. Lisa Monochrome Magic

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline