Pagina's

maandag 5 februari 2018

Voor Jeroen

Hoi allemaal,

Toen ik vanmorgen op mijn werk kwam was inderdaad de hele kamer van mijn baas lekker versierd met slingers, ballonnen, het afzetlint langs de deur (hij komt altijd via onze deur naar binnen want die zijn aangrenzend) A4 tjes overal. Hij had het niet verwacht dus dan is het extra leuk. Ook mijn kaart viel in de smaak.

Vandaag is de jongste zoon van Nicolette jarig en dan is het weer even gedaan met alle verjaardagen. In maart gaan we weer verder...... Ik heb voor hem een kaart gemaakt met een zelfgemaakte achtergrond. Eerst met een embossing mal op grijs glanzend papier door de machine, daarna met verschillende kleuren inkt erover heen gewreven. Stukje zwart glanzend papier door de ribbelmaker wat tandwieltjes erbij en een plaatje van een Irish coffee waar hij wel van houdt. Al met al best wel stoer dacht ik.


Deze kaart doet mee bij:

alwaysfunchallenges - anything goes
craftycardmakers - get inky/messy
cuttlebugmania - hip hip hooray

Ook mocht ik een winnaarsplekje en een top 5 plekje behalen:
Daisy Chain Challenges - winnaar

Love to Scrap Challenge Blog - top 5
Zo, ik kruip lekker op de bank want ik ben snipverkouden ........

Fijne dag!

































19 opmerkingen:

  1. Heel leuk en stoer Caroline. Knap dat je zelf je achtergrond hebt gemaakt.
    Tot vanavond,
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je voor Jeroen gemaakt!
    Mooie achtergrond. Sterkte met je verkoudheid hoop dat je niet ziek gaat worden.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke en stoere kaart heb je zo gemaakt, Caroline.
    Gefeliciteerd met je winnende kaarten en beterschap met je verkoudheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave en stoere kaart voor Jeroen, Caroline! Leuke achtergrond.
    Proficiat met je winnende kaart en je toppertje.
    Sterkte met de verkoudheid. Ik ben er net vanaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful creations.

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoere kaart voor je neef!
    Achtergrond ziet er goed uit.
    Leuk dat je baas verrast was, dat is lol voor de medewerkers.
    Gefeliciteerd met je andere mooie kaartjes!
    Beterschap en zorg goed voor jezelf.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker stoer en super leuk gedaan met die achtergrond. Ik heb altijd gezegd dat ik daar niet aan ga beginnen maar wat staat dit toch leuk zo. Moet ik er toch aan beginnen?
    Lekker fris van kleur is deze omdat je ook wat rode accentjes hebt gebruikt.
    Groetjes Jome

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie stoere kaart voor Jeroen. Die kan hij zeker waarderen!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een mooie achtergrond gemaakt,
    de kaart is leuk en stoer. Gefeliciteerd met je top plekjes, wens je veel beterschap,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad allemaal verjaardagen in de familie bij jullie! Je kaart voor Jeroen is super! Heel mannelijke en mooie kleuren! Hopelijk word je niet ziek! En fijn dat het zo leuk voor je baas was. Zegt ook iets over hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super cute!!! Thank you for joining us at Always Happy Birthday, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super cute!!! Thank you for joining us at Alphabet, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart voor je neef !!!!
    Wordt maar niet ziek !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stoere kaart, Caroline! Heel gaaf!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Just beautiful! Thanks so much for joining us at Always Happy Birthday!
    Hugs & Blessings,
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very pretty! thanks for joining us at Always Happy Birthday. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. love it. Super cute. Thank you for joining us at Crafty CardMakers this week. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely card! Thank you for joining us at Crafty Cardmakers with your "Inky" work ;o) Happy crafting, Maike

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline