Pagina's

donderdag 8 februari 2018

Kerst week 6

Hallo allemaal,

Ik ben weer aardig beter dus weer tijd om een kaartje te plaatsen. Ik had van de week zelfs geen zin om te knutselen. Alleen hier en daar een beetje bij jullie gekeken. Gelukkig had ik dit kaartje al verleden week gemaakt en met de sketch van Anreda weer. Die is echt heel leuk om te gebruiken. Ik heb het papier gebruikt van Studio Light: Frozen forest. Vooral met zo'n sketch is dit papier zo mooi. De halfronde sterrenmal is van Noor!Design. De losse sterren zijn van Ali. De banner is ook van Noor!Design. Het plaatje is van Syta. Het parelsnoer heb ik van Nicolette gekregen. Lief he?


Deze kaart doet mee bij:
Anreda - challenge januari/februari
alwaysfunchallenges - anything goes
craftingbydesigns - anything goes
Vintage and more - kant, lint en/of knopen (facebook)
kerst/christmas - alles mag (facebook)
abcchristmaschallenge - D is for distress

En had met mijn kaartje nog een top chick pick plekje behaald:
4 Crafty chicks
Fijne dag!


28 opmerkingen:

  1. Kennelijk heeft de griep ook jou bereikt zo te lezen en dan heb je idd wel iets anders aan je hoofd dan een freubeltje maar deze kaart is beeldig Caroline!
    Beterschap, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Caroline en je parelsnoer past hier erg mooi bij.
    Tot morgen,
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben je goed ziek geweest as je zelfs geen zin in kaarten maken had... Fijn dat je weer opgeknapt bent. Je kaart is erg leuk. mooi parelrandje erop, past heel erg mooi. Je andere kaartje met vermelding is ook erg leuk gefeliciteersd. veel plezier morgen met Nicolette. IK ga morgen met mijn moeder. knutselen. Heel leuk om het samen te doen. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart !!!!!
    En mooi weer een vermelding erbij !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Caroline! Leuke sketch is het, alhoewel ik moet bekennen dat ik hem toch lastig vond. Pfff die griep ook hè, zelf ben ik er ruim 2 weken mee bezig geweest, fijn dat je weer opknapt nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ziek geweest? Ik zat een week in bed met griep, nu al bijna 2 weken redelijk futloos, net goed genoeg om 2,5 dagen per week te werken en de redt rust. Bij mij ook weinig energie om te knutselen en dat wil.idd wat zeggen!
    Mooi kerstkaartje en chique parellint! Ik wil ook zo'n zusje 😄
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit weer mooi gedaan Caroline, mooie kerstkleuren ook. Die sketch is echt leuk vindt je niet? Hij komt op jouw kaart ook zo mooi uit de verf.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart en dat parelrandje vind ik helemaal top! Deze sketch is inderdaad fijn om te maken. Mooi gedaan en fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart Caroline, chique dat parelrandje. Fijn dat je weer beter bent. Hier ook weinig/geen energie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een prachtige kaart met super mooi papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je zelfs geen zin hebt om te knutselen, dan ben je echt al heel ziek... ik wens je beterschap ! ! Je kaart is prachtig, zo'n mooi papier, sterren en prachtige parels ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooie kaart, Caroline.
    En gefeliciteerd met je topplaatsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje. Wat apart die pareltjes!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi, Caroline. Fijn dat je je wat beter voelt.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je weer wat beter bent! Je kaartje is prachtig liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een prachtige kerst kaart,mooi gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Caroline en proficiat met je top chick plekkie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart heb je gemaakt Caroline,
    en wat leuk dat je een top chick plekje kreeg,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart Caroline!...leuke sketch ook.
    Lief dat je de parelsnoer hebt gekregen...is ook erg mooi.
    Fijn dat het weer wat beter gaat.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi dit prachtige kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie, winterse kaart ! geslaagd hoor
    fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
    grtjs en fijn weekend,
    Martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ach, ach wat zijn er toch een hoop mensen geveld door de griep, ik heb zo'n zware griep gehad, ben er eindelijk vanaf en krijg weer energie gelukkig.
    Je kerstkaart is prachtig Caroline.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. weer een prachtig kaartje heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige kaart Caroline. Fijn dat je je weer wat beter voelt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Absolutely gorgeous. Thanks for joining us at the ABC Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is so pretty! Thanks so much for sharing with us at LTCCB! -Lori DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful cards! Thanks for joining us at ABC Christmas Challenge. Lisa xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline