Pagina's

maandag 26 februari 2018

Hartelijk gefeliciteerd

Hoi allemaal,

Vandaag een vintagekaartje die ik heb gemaakt op de Noor!vriendinnendag in december 2017. Altijd leuk zo´n dag maar thuis maak ik dan altijd graag de kaartjes af.


Deze kaart doet mee bij:

abitmoretimetocraft  - challenge 62
alphabetchallengeblog - X is for Xtra occasion (Birthday)
citycrafter - polkadots
craftingfromtheheart - challenge 196
deepoceanchallengeblog - cute and cuddling
onecrazystamper - february challenge
thesketchychallenges - use a frame
hobbyvisiondt  - vouwkaart
Syta van Gelderen - vintage (facebook)
Vintage and more - niet vierkant of rechthoekig (facebook)
craftycardmakers  - floral delight

Fijne dag!

16 opmerkingen:

  1. tof kaartmodelletje, mooi 'aangekleed' !
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit was een leuk model om te maken. Mooie uitwerking Caroline.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Caroline. Leuk model. Ik heb laatst de andere kant van dit model als voorkant gebruikt. Lijkt net weer anders.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Caroline. Toch een beetje je eigen touch er aan geven maakt het net iets leuker.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is deze prachtig zeg ! Zo'n mooi modelletje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zag ik deze al eens voorbij komen.. Hihi.. Ook de jouwe is heel erg leuk!
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig Caroline. Super gedaan en zeker ook een heel erg leuk modelletje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige romantische kaart Caroline, mooi model is dit ook. Ik las trouwens dat je 11 maart jarig bent, mooie dag is dat! (ik ben ook jarig dan ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en leuk model!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje. Mooi papier en model.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi model van het kaartje,raar he dat we onze creaties altijd, thuis moeten afmaken , praten we dan teveel? ik zou het niet weten ,maar dat heb ik ook meestal,of heb al iedeen wat ik met de kaart wil maken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi model ,prachtige kaart Caroline !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. what a romantic work of art!

    thank you so much for playing along with us at alphabet challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely card, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline