Pagina's

dinsdag 5 september 2023

Lieveheersbeestjes

 Hoi allemaal,

Ik heb de mallen van het lieveheersbeestje en het klavertje vier al lang in mijn bezit maar nog niet vaak een kaartje mee gemaakt. Er zat er nog eentje in mijn voorraaddoos en ik heb meteen de challenge van de-egel erbij gepakt. Ik hoop dat het wit erbij mag. Alle mallen zijn van MD net als de basiskaart. De tekst is van Crealies.


Deze kaart doet mee bij:
de-egel
daisychainchallengeripes.html
creativecraftinguncles

En vandaag hebben we Ella extra een dagje. Ook even heerlijk om alleen te hebben en lekker veel te knuffelen want morgen gaat de aandacht weer volop naar Evi uit als ze samen zijn haha.

Fijne dag!


13 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Caroline.
    Geniet samen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje. En lekker genieten van Ella.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart met de klaver en het lieveheersbeestje. Geniet van je kleindochter.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje met de lieveheersbeestjes Caroline....en een beetje wit mag er vast bij!
    Groetjes en een fijne dag met je kleindochter,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een prachtig slimline kaartje met deze mooie kriebeldiertjes (zo benoem ik ze naar Stan toe, terwijl we elkaar zitten te kriebelen).
    Super tof gemaakt Caroline.
    Heerlijk genieten met je kleindochter.
    En tussen de knuffeltjes door af en toe een klein kriebeltje is ook zo fijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de lieveheersbeestjes en klavertjes
    veel plezier met opppasen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Caroline, hij is heel leuk en de kleuren kloppen. Je had hem uit je voorraad, maar nog niet eerfer laten zien, ga ik vanuit . Dan kan hij meedoen. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk met de lieveheersbeestjes, mooi kleur gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met de lieveheersbeestjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje met de schattige lieveheersbeestjes Caroline.
    Ik zag je leuke foto samen met die kleine mop, ze word al groot xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje met het klavertje vier en die lieve heersbeestjes.
    Je tekst past er heel goed bij.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi met de leuke lieveheersbeestjes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart, het klavertje vier is ook zo leuk. Dank je wel voor jouw bijdrage aan de Egel. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline