Pagina's

donderdag 7 september 2023

GD bij Cheerful

 Hoi allemaal,

Vandaag mag ik mijn kaartje laten zien ik als GD heb gemaakt voor cheerfulsketcheschallenge. Weer een leuke sketch deze maand! Het plaatje is van Syta met een stukje van een mal van Noor!Design erachter. Het mooie papier is van Reprint, de tekst van Craft emtotions, krokusjes van MD, vlinder van Card Deco.

Vandaag ben ik met Nicolette naar de KGKD in Den Bosch geweest. Het was heel goed te doen in de grote hal qua warmte en ik heb weer leuke spulletjes gekocht hihi

 

  Fijne avond!



4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met deze sketch. Ik mocht deze keer ook gastdesigner zijn.
    Gezellig zo'n dagje naar de beurs.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart als GD voor CS. Bedankt!
    Leuke spulletjes heb je gekocht. Veel plezier ermee.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaartje en het was zeker een hele leuke dag.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi met de blauwe accenten Caroline en jullie hebben jezelf lekker verwend!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline