Pagina's

vrijdag 17 januari 2020

Gastdesigner bij Scrapping4fun

  Hoi allemaal,

In december had ik gewonnen bij scrapping4funchallenges en mocht ik voor de vandaag beginnende challenge gastdesigner zijn. Het thema is winter/spring en dus heb ik een heerlijk voorjaarskaartje gemaakt met blauwe druifjes alhoewel ze net paars lijken. Bij mij in de tuin zag ik van de week van de een op andere dag ineens de narcissen bovenkomen. Mooi om te zien maar het blijft een rare winter natuurlijk. Het papier wat ik gebruikt heb is van Craft O Clock: Lavender Hills. De doily heb ik van Nicolette geleend, de randmal is van Noor!Design net als de tekst.


Deze kaart doet mee bij:

Ook haalde ik nog wat leuke toppertjes:



Fijne dag!


19 opmerkingen:

  1. A pretty card in lovely shades of lavender, thanks for joining us this week at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Caoline
    Gefeliciteerd met je al je toppers . Altijd leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en mooi kaartje en wat een heerlijk voorjaarskaartje! Laat de blauwe druifjes maar komen in de tuin hoor! Mooie kleuren heb je ook gebruikt met het papier. en dan al je toppertjes, gefeliciteerd daarmee! Ook wel verdiend hoor! ze zijn allemaal even mooi! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig voorjaarskaartje, Caroline. Op onze route door Den Haag vanuit Scheveningen zagen we vorige week de narcissen al volop bloeien. Wel leuk, maar niet normaal.
    Proficiat met al je toppertjes. Volgens mij ben jij de kampioen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pracht van een voorjaarskaart, Caroline.
    En gefeliciteerd met je toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorjaarskaart in deze mooie kleuren. En wat een leuke details. Gefeliciteerd met al je toppertjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a beautifully, romantic card.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx
    CRAFT DT
    Cat Crazy Craft Corner {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie en sjieke kaart heb je gemaakt. En wat gaaf dat je weer zoveel toppers hebt behaald. Het blijft leuk dat te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige GD Lente kaart!
    Heerlijk dat Lente gevoel, al heb je gelijk, we hebben een vreemde Winter.
    Hier komen de sneeuwklokjes op, zo leuk!
    Gefeliciteerd met je andere prachtige kaartjes, als je overal gastdesigner mag zijn Caroline,word je nog druk!!!
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha lekker voorjaar op je kaart, mooi hoe je alles gecombineerd hebt! Mooie doily is dat zeg, ik vind die rand trouwens ook erg leuk. Toevallig heb ik narcissen binnen staan, ik houd zo van voorjaarsbloemen hè. Komt vast omdat ik in het voorjaar geboren ben ;-), heb jij dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie, frisse voorjaarskaart heb je gemaakt met een heel leuk plaatje
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the colour palette and there are so many pretty diecuts on your fabulous card.

    Thank you so much for sharing in our first challenge of the new decade, and good luck!

    Lin
    Crafty Cardmakers

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Caroline, de blauwe druifjes zijn erg leuk bedacht voor onze challenge. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your card is so lovely. The lilac hues remind me of spring and warmer days to come. Thank you so much for entering it into our latest challenge at Let's Craft and Create. Cheryl W, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart. Laat het voorjaar maar komen, haha.
    En gefeliciteerd met je toppertje, blijft leuk.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful....love the colours. Thanks for joining us over at Crafty Cardmakers....hope to see you again. Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A lovely design. Thank you for joining in the Crafty Cardmakers ATG challenge.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline