Pagina's

woensdag 8 januari 2020

Gastdesigner bij Cheerfull sketches

Hoi allemaal,

In het nieuwe jaar is mijn man weer lekker verder gegaan met de bovenverdieping. Het resultaat was dat ik even niet naar mijn zolderkamer kon ivm het verven van de trap. Dus vandaag kon ik weer naar boven en mijn kaartje laten zien die ik gemaakt heb als gastdesigner bij cheerfulsketcheschallenge. Deze maand hebben ze weer een leuke sketch. En de oplettende blogger heeft misschien wel gezien dat zowel Nicolette als ik niet alleen het hetzelfde papier hebben gebruikt maar ook hetzelfde plaatje. En we wisten van niks! Zo toevallig maar wel heel leuk haha.

Voor mijn kaartje heb ik als basis een mal gebruikt van DDBD en het papier en plaatje zijn dus van Maja. De eifeltoren vond ik er wel passend bij en omdat het al lekker zonnig is daar kon mevrouw wel een parasol gebruiken bij haar kopje thee. Bovenaan de theerand van Noor!Design net als aan de zijkant en net als de label. De tekst op de label is van Craft Emotions.

Deze kaart doet mee bij:

Fijne dag!


20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je er zo van gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Caroline! Jij en Nicolette hebben ook de zelfde stijl! Ik dacht eerst dat ik op haar blog was;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja super leuk van jullie allebei! Een leuk plaatje en mooi papier! De kop is ook mooi gemaakt! Leuk hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je onze GD wilde zijn, Caroline. En wat een gave inspitratie'kaart' heb je gemaakt.
    Jullie konden wel tweelingzussen zijn !
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha, ik dacht dat jullie samen aan de knutsel geweest waren! grappig dat jullie met hetzelfde papier aan de slag gingen!
    Heel mooie kaart als gastdesigner bij CSC! Dankjewel
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, ha, ik dacht die hebben samen zitten knutselen.
    Maar toch eens gezind.
    Prachtige kaart Caroline.
    Mooi papier van Maja.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, jullie zijn wel echte zussen he. Ook dit is een hele mooie kaart met het mooie papier. Heerlijk dat je weer naar je knutselzolder kan. Gefeliciteerd met je topplekjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig om hetzelfde papier en plaatje te gebruiken, staat heel mooi op de mok,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tsss.... jullie lijken wel een tweeling! Dat is echt sterk, zeg! Maar jouw kaart heeft natuurlijk een heel andere vorm, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik je te bedanken voor het meedoen bij de Egel! Dank je!;-)

      Verwijderen
  10. Heel leuk, deze beker. Opgemaakt met de leuke spullen van Maja design. Het zou mijn moeder en mij ook kunnen gebeuren.... wij maken samen altijd dezelfde kaarten en moeten opletten dat we dezelfde kaart niet naar dezelfde mensen sturen... je maakt soms een kaart en denkt dan die is voor die.... wij hebben daar ook vaak hetzelfde idee over. Leuk dat jij en Nicolette zo fijn kunnen knutselen, mooi met dezelfde smaak... dat zit er toch in. Leuk toch. Je hebt een prachtige bekervgemaskt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is ons al vaker gebeurd dat we een zelfde plaatje en/of papier hebben gebruikt. Jou kaart als gd is echt heel mooi gemaakt.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love your card template. Its very pretty. Thanks for entering our challenge at Creative Inspirations this month and good luck, Jayne DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, leuk model!
    Dankjewel voor het meedoen met onze uitdaging op het 4 Season Challenge blog!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent zussies of niet haha. Toch leuk dat je beiden hetzelfde gebruikte. wat een mooie kaart in deze vorm is het geworden. Dank je wel voor het meedoen van onze eerst uitdaging dit jaar bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful.
    Thanks for joining us at the Creative Aunt Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous cup of tea card! Thanks for joining us at LTSCB
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige stippen op je kaart voor onze stippen challenge.

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline