Pagina's

dinsdag 28 november 2017

Santa Claus is coming to town

Hoi allemaal,

Ik zag dat ik er nog een paar volgers bij heb. Welkom Marja en Epie!  
Vandaag mijn 2e kaartje die ik vrijdag bij Nicolette heb gemaakt. De DDB mal weer van Nicolette gebruikt. Een leuk model!


Deze kaart doet mee bij:

allsortschallenge - inspired by a christmas carol: Santa Claus is coming to town
alwaysfunchallenges - anything goes
craftingbydesigns - get ready for christmas
  craftysentiments - anything goes
Double D - Here comes Santa claus
de-egel - bingo: rood, kerstman, ster
crazychallenge - anything goes

En ik heb nog een vraagje: zijn er nog dames die zaterdag naar de Noor Vriendinnendag gaan? Nicolette en ik zijn daar ook en verleden jaar hebben we o.a. Margreet, (crea)Ine, Claudia en nog wat andere dames voor het eerst ontmoet. Vanaf een afstandje elkaar begluren en twijfelen: is dat ...... ja ? of toch niet? En dan erop af en hopen dat ze het zijn. Haha dat was erg leuk.

Fijne avond!


26 opmerkingen:

  1. Heel mooi kerstkaartje Caroline, mooie vorm en weer prachtig afgewerkt met geweldige accentjes
    Ik ga niet naar de Noor vriendinnen dag ...zou wel leuk zijn trouwns...alvast veel plezie met daar...hopelijk kom je nog blogdinnen tegen

    groetjes Rosina....l

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke beetje nostalgische aandoende kaart Caroline. Leuke materialen heb je bij elkaar gebruikt. Nee, ik ga helaas niet naar de vriendinnen-dag, alvast héél veel plezier.
    Dank je voor je deelname aan de bingo-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een prachtige kaart, supermooie kleuren, ik vind je stijl van kaarten maken heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb me nu aangemeld bij je blog, hoe kan ik deze terugvinden als er nieuwe berichten zijn ? Ken er nog niet zoveel van van blogs volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Caroline,
    Leuk model en heel mooi alles gecombineerd.. Nee ik ga niet naar de vriendinnen dag, wens jullie veel plezier,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je weer gemaakt Caroline met mooie warme kleuren!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful!! Love your vintage looking papers and all those fabulous dies you used. Thanks for playing with LTSCB.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Caroline! ..heel mooi in deze kleuren. Heel veel plezier op de Noor vriendinnendag,ik ga er niet heen. Fijn dat je meedoet aan de bingo challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a pretty shape and love the vintage reds and sepias, many thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb hem natuurlijk vrijdag al gezien, hihi, maar hij is echt heel leuk. En ik heb zin in zaterdag. Hoop meer bekende tegen te komen.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk nostalgisch! Een mooie sfeervolle kaart.
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very pretty and creative! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a beautiful creation and so creative! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Here Comes Santa Claus’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje Caroline....leuk om samen met je zus kaartjes te maken.
    Mijn zussen geven daar niks om.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kerstkaart Caroline !!
    Kerstgroetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So beautiful, love the layers and the paper
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A really beautiful card, great sketch and colors!
    Thank you so much for joining us this week at Allsorts challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Varolinr. Je bent haast niet bij te houden... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a collection of dies! Thank you for sharing with us at Crafting From the Heart.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel gezellig dat je meedoet met onze 'Kerst Bingo' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very beautiful! Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week! Anna Dt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja, deze mal heb ik ook sinds zaterdag. Zo'n leuk model!
    Je kaart is een heel mooie! Warm van kleur.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful card, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline