Pagina's

donderdag 30 november 2017

Kerst week 48

hoi allemaal,

Het is weer kerstkaartendonderdag. Deze kaart heb ik van de zomer in het warme Frankrijk zitten maken. Kunnen jullie het je voorstellen? Wat was het warm maar ik zat met dit kaartje met warme chocolademelk voor me haha. Toch vind ik het altijd heerlijk om 's zomers tijdens de vakantie rustig te beginnen. Maar ik heb me voorgenomen in 2018 gewoon elke week een kaartje te maken. 

Deze kaart doet mee bij:

audsentimentschallengeblog  - christmas + sentiment
craftingbydesigns - december anything goes
ribbongirls - november any image

En nog een winnaarsplekje gehaald met deze kaart:
Deep Ocean Challenge

En een welkom aan Josee. Leuk dat je me gevonden hebt. Ik kom zo even bij jou kijken!

Fijne dag!




32 opmerkingen:

  1. Super mooi Caroline !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great cards. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart in de traditionele kleuren.
    Proficiat met je toppertje!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! En ach ik begin ook in januari weer met mijn kerstkaarten hoor Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke en winterse kaart, Caroline. Knap om die in de zomerhitte te maken :-) Ik vind m erg geslaagd!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, zo'n mooi model en super versierd ! En proficiat met je winnende kaart, superleuk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaart, Caroline.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie warme kaart. Gefeliciteerd met je winnende kaartje. Altijd leuk!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem prachtig! En dat terwijl het zomer was! Hihihi, leuk dat je het vermeldt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Nicolette....hot chocolate in de zomer....ach waarom niet?
    Proficiat met je winnende kaart....ook een hele mooie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha grappig dat je deze Leuke kaart in de zomer hebt gemaakt! Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk toch om in de warme zon kerstkaarten te maken. Hij is erg leuk Caroline. En gefeliciteerd met je winnende kaart, ook al zo mooi.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eindelijk weer eens tijd voor een blogrondje en ik zie dat ik heel veel moois heb gemist. Dit is ook een prachtige kaart, mooi met die bingo kaart.
    Gefeliciteerd ook met je winnende kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kerstkaartje Caroline!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Caroline,
    ik maak het hele jaar door kerstkaarten, mijn kerstspullen liggen altijd voor het grijpen..Je maakte een hele mooie kaart, tijdens je vakantie,
    leuk dat je weer in de prijzen viel,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Caroline....ook je winnaarskaartje is schitterend....gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie kaart weer Caroline. Leuk model en mooie materialen. Lief dat geplooide kantje. Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Altijd zo'n gezellige kaartjes.
    Mooi en vanalles op te zien, ze zien er erg leuk uit Caroline.
    Die pinguin stansjes of zijn het stempels van welk merk zijn ze ?
    Iets wat ik me gaag zou willen aanschaffen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kerstkaart Caroline, mooi van kleur en mooie stanzen.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie kerstkaart Caroline !
    Heerlijk dat je in de prijzen viel gefeliciteerd .
    Fijn weekend groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gezellige kaart met die warme chocolademelk. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is wel een heel mooi kaartje Caroline. Super gedaan zeg en mooie warme traditionele kleuren. Ik vind die plaatjes met zo'n mok warme chocolademelk altijd wel erg leuk hoor. Gezellig zeg maar.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha ik zie je al helemaal zitten te freubelen in Frankrijk in de zon.
    Prachtig deze kaart en ook je gewonnen creatie is geweldig met die schattige pinguïns.
    Ik ben meestal niet zo van de kerstkaarten hoewel ik wel een echte kers fan ben hoor!
    Ik weet eigenlijk niet of ik jouw blog al volg, zal zo eens checken en anders op de volgknop drukken.
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi just adore the image and layout just adore your cards thank you for inspiring us st The Sketchy Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lovely cards!
    Thank you soo much for taking part in our "photo inspiration board” challenge over at The Sketchy Challenges & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our next challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige warme kerstkaart Caroline. Supermooi samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. So pretty! Loving all the dimension and the pretty elements !
    Thank you for playing with Scrapping4fun.
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Great project thanks for joining in at Crafting by Designs

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo krijg je wel zin in Kerst (en winter) met zo'n 'smakelijke' kaart!
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lovely cards, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  31. fabulous make and perfect card. Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline