Pagina's

maandag 19 augustus 2024

Herfstkaartje

 Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor Gerda's Hobbyshop. Ik heb het papier van Craft o clock van verleden jaar weer een keertje gebruikt maar nu met een mal van SL die Nicolette pas nieuw heeft gekocht en die ik mocht lenen. De tekst is van MD. Ik dacht het kaartje nog te linken bij Double D maar die bleek gisteren voorbij te zijn haha

 


Zaterdag kwamen de kleine meisjes slapen en gisteravond na het eten hebben we ze weer lekker op de fiets thuis gebracht. Een hoop gedaan, was weer intensief na een paar weekjes vakantie haha. Maar goed dat Arie thuis was. Op de fiets gisteravond ws het al wat frisser en bij gebrek aan jasjes kregen ze een t shirt van Arie aan. Hilarisch maar lekker lang haha. Dat deden we vroeger ook op vakantie als we aan het fietsen waren en de meiden kregen het koud. Dan trok Arie zijn shirt uit en die kregen ze dan aan. Eline wist het nog wel toen we gisteravond zo bij ze aankwamen.

Zo weer even lekker sporten. Huh? zeg ik dat? Ik hou totaal niet van sporten of sportscholen maar ik heb nu iets ontdekt wat zo lekker is voor mijn lichaam en wat ik ook nog eens leuk vind.
20 minuten bodytec. Kijk hier maar even wat het is. Heerlijk en lekker snel klaar en geen flitsende mensen om je heen!

Fijne dag!


15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart. En gezellige dat de meisjes er waren. Succes met sporten. Wij hebben voor de jongens ook wel eens ter plekke een trui gekocht omdat we geen jas bij ons hadden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke patroon en de leuke details
    gezellig zo met de meisjes op de fiets naar huis
    succes met sporten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie herfstkaart met deze basismal. Leuk dat de kleinkinderen zo dichtbij wonen, dat je ze op de fiets terug kunt brengen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige herfstkaart , gezelligheid met de kleinkinderen is altijd leuk. En succes met sporten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje weer Caroline en leuk met dit papier!
    Ik ga me eens in deze sport verdiepen, zou ook wel goed zijn voor mij denk ik!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige herfstkaart met deze mooie materialen!!! Een mooie manier om te sporten zonder teveel prikkels van buitenaf... Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige herfstkaart Caroline.
    Leuk dat je toch iets in de sport hebt gevonden ,wat bij je past.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een mooie herfstkaart met deze mooie mal gemaakt. Fijn om de kleinkinderen op d3 fiets terug te brengen… beter dan in de auto… het frist inderdaad aardig op ‘s avonds. Dan kan een vestje op jasje wel aan. Jullie hebben dat crea opgelost. Bodytec ik heb even gekeken… best heftig in die pakken…. Hopelijk blijf je er fit bij… ik hou meer van wandelen en fietsen, ha ha… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie herfstkaart in dit leuke model en ook heel mooi papier gebruikt. Ik hou het bij wandelen denk ik, ik vind het altijd lastig om ergens naar toe te moeten om te sporten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige herfstkaart en die mooie mal heb ik ook.
    Lijkt me idd een leuke manier van sporten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie herfstkaart in warme kleuren en in een leuk model Caroline. Ik zit op het moment veel buiten dit soort plaatjes te knippen zodat ik het straks zo voor de pak heb. Fijn dat je een sport hebt gevonden die bij je past, dat scheelt een hoop.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie herfstkaart in warme kleuren en in een leuk model Caroline. Ik zit op het moment veel buiten dit soort plaatjes te knippen zodat ik het straks zo voor de pak heb. Fijn dat je een sport hebt gevonden die bij je past, dat scheelt een hoop.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaart! En ook al herfst! Ik zag er net ook eentje voorbij komen. De kleuren zijn heel gaaf en warm, vind ik altijd. En het gat dus nu goed met je rug??
    Ik ga eens kijken want na mijn volleybal 'carriere' ben ik alleen nog maar aan de wandel geweest. Geen idee welke sport of wat ook ik leuk zou vinden..

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline