Pagina's

zondag 25 augustus 2024

Gefeliciteerd

 Hoi allemaal,

 Vandaag  een kaartje in een weer bijzonder model. Altijd leuk om zoiets te maken. Papier is van Maja, plaatje van Syta en mallen zijn van Crealies. De tekst is volgens mij van Nellie Snellen. Ik word gecorrigeerd door Nicolette hihi, de tekst is van Marianne Desgin.

De gymschoenen komen uit China.

 


 

 Verder ben ik niet zo heel veel op blogger. Mede door de warmte op mijn zolderkamer en gewoon geen inspiratie maar ook omdat ik met iets anders bezig ben waar ik nog niet veel over kan zeggen. Daar gaat een hoop tijd in zitten maar zo leuk! 
Wat ik ook moeilijk vind is het reageren bij iedereen. Ik vind het zelf ook leuk om reacties te krijgen maar er gaat zoveel tijd in zitten om bij iedereen te reageren. Ik hoop dat jullie dit begrijpen en misschien zelf ook wel zo ervaren? Het is dus geen onwil want ik zie jullie kaartjes vaak wel maar ja, dan is er zo bijna een uur voorbij en heb ik zelf nog niks gedaan.....
In ieder geval vind ik het altijd wel gezellig!
 
Fijne dag!
 

 

15 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Caroline!
    Je maakt me wel nieuwsgierig..... waarschijnlijk heeft het met je andere hobby te maken. Daarvan zie ik de meest mooie dingen op Instagram voorbijkomen; geweldig!
    Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik heb ook het gevoel dat je héél veel tijd 'kwijt' bent als je overal op wilt reageren en dat lukt mij ook niet. Er zijn zoveel andere dingen te doen. Ik probeer 1x per week langs te gaan bij mijn trouwe volgers..... en zelfs dat lukt niet altijd.
    Ik denk dat er best veel bloggers zijn die dit zo ervaren.... je bent dus niet alleen 😉.

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart !!!
    En reageren is geen must , moet een ontspanning zijn....
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een knappe kaart met dit leuke model... super. Klopt er gaat zeker veel tijd in zitten om te reageren en het komt niet altijd even goed uit in het dagelijks leven, maar ga er vanuit dat iedereen dat wel snapt en zelf ook ervaart.
    Fijne zondag en groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Caroline.
    Er gaat inderdaad heel veel tijd in zitten om bij iedereen te reageren.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart en de tekst is van Marianne Design, hihi.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart. Volgens mij heb ik die stans ook nog liggen.
    In het reageren gaat idd heel veel tijd zitten, maar ja, ik vind zelf de reacties ook altijd leuk om te lezen)....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk dit model en je hebt er een mooie kaart van gemaakt, leuk die schoenen erbij. Je maakt me wel nieuwsgierig wat je aan het doen bent hihi. Reageren is geen must maar ik vind het gezellig om te doen , hoort voor mij bij mijn hobby ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de leuke mal en plaatje leuk de gympen erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er; mooie kaart gemaakt. Het is zeker een hele klus om te reageren. Soms wordt het even teveel. En vooral als je met andere dingen bezig bent… Je maakt ons wel nieuwsgierig. Succes ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk deze kaart met aparte opening Caroline en die kleine gymschoenen passen heel leuk bij het plaatje. Je maakt me wel nieuwsgierig naar wat je aan het doen bent hoor, hihi. Reageren is geen must en soms komt het gewoon wat minder uit. Zelf vind ik het gezellig om te doen .
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaart! En ook ik ben benieuwd wat je aan het doen bent...En dat reageren. Net als Miranda vind ik het ook gezellig om te doen en ik ben geen tv kijker. De een kijkt een deel van de avond tv en een ander blogt liever. Maakt niet uit. Het jammere vind ik alleen dat het lijkt (laat ik voorzichtig zijn...) dat als ik een periode heb dat ik even wat minder kan reageren er meteen mensen zijn die niet bij ij komen. Ik ben er nog niet achter waar dat door komt. Ik heb er net gisteren een blog berichtje over geschreven, maar die staat nog in concepten..En ik vind dat jij heel trouw bij mij op bezoek komt, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je maakte een mooie kaart met de flapjes zo uitgeklapt. Met mijn rug gaat het redelijk, ik slik nu weer 3 x 2 paracetamol want Tramadol dat werkte niet, werd helemaal wazig en suf.
    Wat het reageren betreft, ik doe dat meestal als ik een kaart plaats en dan probeer ik bij iedereen langs te gaan. Bij dames die elke dag een kaart plaatsen, dat lukt me niet om daar dan elke dag te reageren.. Wij wandelen veel met Dexter ca. 2,5 uur per dag. En ik wil ook nog graag kaarten maken..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart en zeker een mooi modelletje.
    Ik herken wat je schrijft over het bloggen. Ik doe ook mijn best maar het lukt niet altijd. Op donderdag doe ik mijn best bij iedereen te reageren en andere dagen als het zo uitkomt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel herkenbaar je verhaal, niks moet en altijd leuk als er weer wel en reactie komt. Ik zit in dezelfde "dip" en ben ook met dingen bezig die ik niet kan laten zien maar dat komt dan later wel. Vandaag heb ik in ieder geval even een rondje blogs bekeken. Mooie kaart. Leuk om weer eens te zien zo'n open geknipte cirkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf gedaan zeg! Mooi.
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline