Pagina's

dinsdag 20 augustus 2024

Cocola la la la

 Hoi allemaal,

Mijn nichtje was verleden week jarig. Ik had me alleen voorgenomen dit jaar geen kaartjes meer naar de neven en nichten te sturen. Totaal vergeten dus ze boft dat zij er nog eentje kreeg. Ik heb de chocolademal van MD weer een keer gebruikt. Hangt hier alleen maar mooi te wezen aan mijn mallenbord dus hoog tijd haha.
Papier is al oud, geen idee meer waar van. De tekst zijn ook van MD.


Deze kaart doet mee bij:
daisychainchallenge
carlinskaartenparadijs

Fijne dag!




11 opmerkingen:

  1. Heel leuk gemaakt. Ik heb de mal pas verkocht.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met de lekkere chocolade Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lekkere chocolade kaart mmmmm....
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart met de mooie reep. Ik zal deze ook eens gaan gebruiken… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke kaart. Je zou er zo je tanden in zetten.... Super leuk!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een lekkere zoete kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je nichtje boft maar met zo'n leuke, lekkere kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtig kaartje , ziet er lekker uit.
    Mazzel voor je nichtje.
    Deze mal ligt nog te wachten om gebruikt te worden , erg hé.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha,da's een goeie. Zo'n traditie is lastig te doorbreken! Dus boft ze maar!
    Het is een heel leuke kaart! Spreekt helemaal tot de verbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor deze zeer mooie deelname aan onze 'Alles Mag' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline