Pagina's

vrijdag 5 april 2024

Waai eens lekker uit!

 Hoi allemaal,

Ik zag de challenge bij De Egel en bedacht dat ik nog een kaartje op voorraad heb. Hopenlijk kan hij hieraan meedoen. Ik vind het wel een doorkijkje al is het met schudgedeelte. Het papier is van Craft o clock en voor de rest was mallen van Joy!Crafts en MD. Ook de tekst is van MD

Deze kaart doet mee bij:
de-egel.blogspot
girlzmakesguyzcards
knutselsenkadootjes

Vanavond gaat we naar een coverband van Queen. Dit had ik Arie voor zijn verjaardag gegeven. Erg veel zin in, ik ben benieuwd!

Fijne avond!
 

 

 


12 opmerkingen:

  1. Volgens mij perfect voor de challenge én ook bij Knutsels&Kadootjes kan ie meedoen! Zijn het die van SBS The Tribute van vorig jaar? Die zanger blaast je van je stoel dus dat wordt een avond WE WILL ROCK YOU 🤣🤣!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline, het is ene mooie kaart, zonder meer. Maar ik ga even navragen of we dit bedoelen met een doorkijkje. Volgens mij valt het onder schudkaarten, maar ik wacht het antwoord even af van mijn DT maatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas, ook bij de Egel vinden we dit geen doorkijkkaart. Je moet door de voorkant heb kunnen kijken, een gat erin dus...

      Verwijderen
  3. Wat een mooie, zomerse kaart. Past helemaal bij het weer dat ons voor vandaag beloofd is.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi schudkaartje met de leuke details lekker zomers
    veel plezier met je avond uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie zomerse schudkaart Caroline, hij past perfect bij het mooie weer van vandaag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie zomerse schudkaart Caroline. Hij past perfect bij het mooie weer van vandaag.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie schudkaart.
    geniet van je avond.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een mooie schudkaart gemaakt Caroline. Lekker zomers. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Makes Guyz Cards Challenge Blog.
    Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline