Pagina's

dinsdag 2 april 2024

Gefeliciteerd!

 Hoi allemaal,

Vandaag is mijn zwager jarig. Dit hebben we zaterdag al gevierd.Mijn zwager houdt van veel dingen. Hij fotografeert graag, drinkt graag een wijntje of whiskey en houdt van bakken en koken. Ook wandelt hij graag als hij niet teveel blessures heeft. Het papier van Craft o clock kwam dus weer goed van pas.

 

Hebben jullie ook gezellige paasdagen gehad? Wij hebben 1e paasdag met de kinderen heerlijk gegeten, allemaal wat gemaakt en Evi kon door de zomertijd niet slapen dus die zat er gezellig nog een poosje bij te kleuren.
2e paasdagen hebben we lekker wat gelezen, genaaid en nog wat plantjes gekocht voor de tuin en nog een wandeling gemaakt. Zo is het allemaal weer snel voorbij.
Vandaag en morgen komen Evi en Ella weer, best veel oppassen de laatste tijd haha

Ik heb nog een top 5 plaatsje gehaald met deze kaart:


 Fijne dag!


12 opmerkingen:

  1. Prachtige verjaardagskaart voor je zwager Caroline.
    Mooi papier.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartje met al de stoere elementen, wij zijn 1e paasdag 's middags bij mijn ouders geweest en 2e paasdag lekker samen thuis
    veel oppas plezier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje voor je zwager Caroline....wat is dat mooi papier van Craft o Clock he!
    Wij hebben ook heerlijk genoten van de paasdagen.
    Een dag gezellig doorgebracht met onze zoon en zijn gezin en een heerlijk rustig dagje! Ik heb veel gelezen....doe ik graag en komt goed uit nu ik in het gips zit.
    Nog twee dagen....dan mag het eraf....ben benieuwd!
    Groetjes en een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk gefeliciteerd met je topper....die is ook prachtig!

      Verwijderen
  4. Een gave kaart voor Johan. Dit papier is zo leuk. En gezellig dagen hebben jullie gehad. Ik heb ze allemaal gewerkt, haha.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart voor je jarige zwager. Alles waar hij van houdt staat er op.
    Proficiat met je topper!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart en zo te lezen fijne Paasdagen gehad, net als wij.
    en gefeliciteerd met je toppertje.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé hebt een mooie kaart voor je zwager gemaakt . Leuke materialen zijn dit… wij hebben gewandeld en zijn naar de film geweest. Mijn broer heeft bij ons gegeten en verder rustig aan. Vanmiddag naar mijn moeder . Dan zullen we een kaart maken. Ik heb een pakketje gemaakt… Het is anders niet zo handig. De meeste spullen zijn bij ons… maar mijn moeder kan helaas niet meer bij ons komen… Dus dan maar zo. . Kunnen we toch nog wat samen doen. Succes met het oppassen . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te zien zit alles wat de jarige graag doet er op, gaaf! Proficiat met je toppertje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met je topper en wat een leuke kaart voor je zwager.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart voor je zwager! Ook heel gezellige paasdagen gehad, 1 dagje heerlijk kaarten gemaakt en een dag naar mijn zoon en naar een jarige. Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart (voor Michel?) Alles waar hij van houdt staat erop. Nou ja, dingen dan, geen mensen natuurlijk.
    Je Paasdagen klinken gezellig. Wij hadden 2e paasdag een heel rustig hobbydagje allebei! Heerlijk!
    Veel plezier met de meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline