Pagina's

maandag 1 april 2024

Boerderijdieren bij 2Sistersontheblog

 Hoi allemaal,

Bij 2Sistersontheblog beginnen we vandaag weer met een nieuwe challenge en we vragen deze maand boerderijdieren op je kaart. Niet moeilijk toch? Ik heb dit leuke kaartje met kippen gemaakt ondanks dat ik kippen niet leuk vindt. Ik vindt ze altijd zo schichtig, ik blijf altijd bij ze uit de buurt haha.
Papier is van Noor!Design en het plaatje is van Syta. De tekst is vanCraft emotions.

Deze kaart doet mee bij:
kaartjes-inspiratie-challenges-blog

Fijne dag!



8 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart heb je gemaakt Caroline . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met het leuke plaatje, i vind kippen best wel leuk zo dat gescharrel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met het leuke kippenplaatje. Grappig, dat jij kippen niet leuk vindt. Ik vind vooral de aparte soorten (met veel veren of zo) heel mooi.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Ik ken een gezin waar de kinderen gewoon met kippen rondsjouwen. Misschien al wel van kleins af aan, dan zijn ze vast niet schichtig meer. Je voorbeeld is leuk! Ik ga mijn best doen. Heb toevallig ook plaatjes van kippen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk kaartje voor ons blog.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge vleugels op je kaart
    groetjes jolanda bongers
    dt kaarten inspiratie team

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline