Pagina's

zaterdag 30 april 2016

Vlinders

Hallo allemaal,
 
Als eerste een welkom aan Irene en Odette. Ik heb jullie inmiddels ook gevonden en hoop dat we bij elkaar inspiratie kunnen opdoen!
 
Vandaag mijn kaartje die ik heb gemaakt voor de bestelling van 10 kaarten. En ik heb weer een nieuw blog gevonden en daar wil ik deze graag aan mee laten doen.
 
 
Zoals jullie kunnen zien heb ik ook hier weer met de hand geembost. Regelmatig ga ik even door mijn doos met embossingmallen en kom daar nog zulke mooie mallen tegen. Die leg ik dan op mijn bureau om mee te werken. Jullie begrijpen misschien wel dat er ondertussen al een flink stapeltje ligt haha.
 
Deze kaart doet mee bij:
 
 
 Fijne avond!
 
O, ik zie op de valreep nog een nieuwe volger, Anita. Leuk dat we elkaar nu gevonden hebben!
 Welkom!
 
 
 
 
 
 

11 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Caroline.
    Mooi blijft het handembossing.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is je kaart geworden Caroline. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie embossing op deze prachtige kaart, leuke vorm ook, fijn weekend nog.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met prachtige embossing Caroline, ik denk dat er niet veel meer zijn in blogland die dit net als jij nog met de hand doen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie elegante kaart Caroline. Mooie mallen heb je gebruikt. Ik kan ook geen afstand doen van "de oudjes" hoor, ze blijven mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi dit kaartje Caroline....zo een leuk modelletje is dat...en die embossing is ook schitterend gemaakt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Caroline! Heel mooi dat embossen met de hand .
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart, Caroline. Zo fijntjes, heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Caroline wat super mooi zeg, heel prachtig met het handembossing (ik heb mijn mallen ook nog allemaal, dus ...)prachtig modelletje ook ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig patroon Caroline, schitterend geborduurd in mooie kleuren, ja het plaatje maakt het natuurlijk helemaal af.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card! I love the embossed panels. Thanks for playing along at Seize The Birthday :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline