Hoi allemaal,
Gisteren is Nicolette weer een dagje geweest om te knutselen. Nou ja knutselen, we hebben veel zitten praten, nieuwe dingen voor ons blog besproken, leuke dingen besteld dus van knutselen kwam niet veel. Uiteindelijk hebben we alletwee 1 kaartje gemaakt haha. Die zien jullie nog wel een keertje.
Verder weten jullie ondertussen wel dat ik druk bezig ben met kinderkleertjes maken. Toen ik van de week een broekje voor iemand had genaaid, heb ik even gevraagd of ze al bevallen was. En ja, dat was zo en ik kreeg zelfs een mooie foto van haar zoontje. Ik heb bij het broekje maar meteen even een kaartje gedaan.
Deze kaart doet mee bij:
allsortschallenge
craftrocketchallenges
craftycalendarchallenge
creatiefmethobbyshopdaantje(blauw,baby)
***
En in december is ook een oud collega bevallen. Ik had ook voor haar een broekje genaaid en daar dit kaartje bij gedaan.
Fijne dag!