Pagina's

maandag 11 januari 2021

Lekker in het roze

 Hoi allemaal,

Terwijl Evi haar middagslaapje doet, kan ik even een kaartje plaatsen. Dit keer lekker helemaal in het roze. Papier is van Marianne Design net als de swirl. De banner en de randmal zijn van Noor!Design. Het plaatje van Syta zit in een alimal. Ik heb de sketch van Cheerful gebruikt en hem gedraaid.


 Deze kaart doet mee bij:

zaterdag 9 januari 2021

Een extraatje bij een broekje

 Hoi allemaal,

Gisteren is Nicolette weer een dagje geweest om te knutselen. Nou ja knutselen, we hebben veel zitten praten, nieuwe dingen voor ons blog besproken, leuke dingen besteld dus van knutselen kwam niet veel. Uiteindelijk hebben we alletwee 1 kaartje gemaakt haha. Die zien jullie nog wel een keertje.

Verder weten jullie ondertussen wel dat ik druk bezig ben met kinderkleertjes maken. Toen ik van de week een broekje voor iemand had genaaid, heb ik even gevraagd of ze al bevallen was. En ja, dat was zo en ik kreeg zelfs een mooie foto van haar zoontje. Ik heb bij het broekje maar meteen even een kaartje gedaan. 

Deze kaart doet mee bij:
allsortschallenge
craftrocketchallenges
craftycalendarchallenge 
creatiefmethobbyshopdaantje(blauw,baby)

 ***

En in december is ook een oud collega bevallen. Ik had ook voor haar een broekje genaaid en daar dit kaartje bij gedaan.

Fijne dag!

donderdag 7 januari 2021

Hoera!

 Hoi allemaal,

2 dagen later dan de bedoeling was maar niet minder gemeend laat ik mijn kaartje zien die ik als reminder heb gemaakt voor onze challenge deze maand bij girlzcreativecrafts.

Deze maand is het thema alles mag dus zoek nog even in je mapje, misschien zit er nog wat tussen of maak een mooie nieuwe kaart! Wij vragen op ons blog vooral kaarten met plaatjes, foto's of 3d plaatjes.
Dit kaartje is naar de dochter van mijn nichtje gegaan die 1 januari jarig was. Papier en plaatje zijn van Marianne Design. De paddenstoelen en egel zijn van craft emotions.

Deze kaart doet mee bij:
abitmoretimetocraft
allsortschallenge
colorthrowdown 
craftycalendarchallenge
daisychainchallenge
 

En ik heb nog wat toppertjes gewonnen en een mooi knutselpakket




Fijne dag!


 

Kerstkaartje week 1

 Hallo allemaal,

Week 1, een kerstkaart want het is alweer donderdag. Deze week met een DDBD die ik vreselijk vindt om te gebruiken. Ik moest hem perse hebben maar hij blijft gewoon niet goed staan. Ik heb hem dus ook na deze ene keer weer verkocht. Ach, soms kan je dat wel eens hebben. Het plaatje is van Marianne Design net als de tekst. Het papier is van Noor!Design en Craft&You. De boompjes zijn ook van Noor!Design. De ronde mal achter het plaatje is van Ali, daar zie je nog een klein stukje van.

Deze kaart doet mee bij:

52weekstochristmas
christmas24challenge
jinglebellesrock (old=image, new=DDBD shape) 
Kerst/Christmas
thesketchychallenges
creativecrafterschallenge 
papercraft-challenges
cutitupchallenges
creativesketchygirls 
creativecraftinguncles
abitmoretimetocraftextra 
christmas-craft-creations

 

Fijne dag!


maandag 4 januari 2021

Gastedesignerchallenge bij Scrapping4Fun

 Hoi allemaal,

Dit jaar is er weer bij scrapping4funchallenges een aparte challenge voor alle gastdesigners van afgelopen jaar. Er was een kleurenthema waar je aan moest voldoen en iets van een gedicht of liedje. Ik besloot voor de oranje en grijs/blauwe tinten te gaan en heb het liedje Walking in a Winter wonderland gekozen. Ik heb er een schudkaartje van gemaakt; ik zie de pinquin al zo sjouwen met de cadeautjes door de sneeuw haha.



 
Je kan op het blog alle regels lezen.

Dit was het kleurenpalet

 

 Vandaag heb ik mijn 1e officiele oppasdagje met Evi. Eline is weer naar school om het eea voor te bereiden voor de kleuters die thuis les krijgen.
Het was best even spannend want ze wilde niet in haar bedje slapen en ze was helemaal overstuur dus voor het ochtendslaapje heb ik haar maar even in de kinderwagen gelegd. En wat denk je, binnen 1 minuut sliep ze!

Fijne dag!


zaterdag 2 januari 2021

En nog meer kerstkaartjes

 Hoi allemaal,

Hier schijnt het zonnetje al heerlijk, een mooi begin van een nieuw jaar dus straks even lekker de wandelschoenen aan.

Maar toch nog even een aantal kaartjes die nog in mijn mapje zitten. Ik had er dit jaar 112 gemaakt. Niet zoveel verstuurd maar heel veel bestellingen gehad.

Deze kaart doet  mee bij:
craftinghappinesschallenges
***
 

Deze kaart doet mee bij:
ttcrd
***
 
Deze kaart doet mee bij:
notjustcardschallenges
***
 
Deze kaart doet mee bij:
***
 
Deze kaart doet mee bij:
Fijne dag!

vrijdag 1 januari 2021

Een schudkaartje

 Hallo allemaal,

Allereerst een heel mooi, liefdevol, creatief maar vooral een gezond 2021 toegewenst!

Ik mocht gastdesigner zijn bij Cut it up waar het deze maand als thema is: winter. Nou, niet moeilijk want misschien zitten jullie nog wel in de winterkaarten of hebben jullie nog een kaartje achter de hand.
Ik heb er een schudkaartje van gemaakt. Een gedeelte van een DDBD mal gebruikt, plaatje, papier, schaatsen, grasrand(nu als ijspegelrand) en tekst zijn van Marianne Design. Alleen de boompjes zijn van Joy!Design.

Deze kaart doet mee bij:

alphabetchallengeblog
craftinghappinesschallenges
craftycreationschallenges 
craftysentiments
carabbiemomentsofcraft 
creativesketchygirls
kraftychickschallenge
notjustcardschallenges 
papercraft-challenges
Kerst/Christmas
 

Verder heb ik zo aan het begin van het nieuwe jaar 2 toppertjes gehaald:


Een fijne avond!