Pagina's

dinsdag 15 september 2020

Herfstkaartje bij Girlz Creative Crafts

Hoi allemaal,

Vandaag een herfstkaartje als voorbeeld bij Girlz Creative Crafts. De challenge die vandaag gestart is loopt tot 14 oktober en deze maand vragen we een herfstkaartje.
Ik heb hiervoor een mal van Decotime gebruikt en een stukje gerild zodat er een vouw in kwam.
Hier het mooie nieuwe papier van Studio Light op gebruikt en een plaatje van Syta. De randmal lijkt op een spinnenweb vind ik en is van Noor!Design. De tekst (Joy!Crafts) heb ik pas nieuw gekocht. Er staan zoveel leuke teksten op. De paddenstoelen en egel zijn van Craft emotions.
Dit kaartje is trouwens voor mijn collega die donderdag jarig is.

Deze kaart doet mee bij:

Fijne dag!


donderdag 10 september 2020

Kerstkaartje week 37

Hoi allemaal,

Wat een mooie najaarsdag en het wordt volgende week nog mooier. Ik vond het al jammer dat dez zomer ineens zo afgelopen was. Maar een kerstkaartje op donderdag hoort er wel bij.
Een borduurtje weer. Ik heb er veel zitten maken tijdens de warmte dagen. Dit keer een plaatje van Syta in ovale vorm gesneden zodat het mooi past. Ook mijn stickervellen weer opgezocht. Zo af en toe best mooi om te gebruiken.

Deze kaart doet mee bij:


Fijne dag!


woensdag 9 september 2020

Op de fiets

Hoi allemaal,

Nog maar weer een keer een kaartje met een fiets. Dit keer weer een borduurkaartje met een plaatje van Yvonne Creation. De tekst is van Craft Emotions.

Deze kaart doet mee bij:

En nog een opdrachtkaartje die ik voor iemand moest maken:
  
Deze kaart doet mee bij:

Fijne avond!



zondag 6 september 2020

Babykaarten

Hoi allemaal,

Dit jaar zijn er een aantal baby's geboren en daar heb ik de volgende kaartjes voor gemaakt:

De 1e ging naar de zus van onze schoonzoon die een dochter kregen
Deze kaart doet mee bij:

*** 
Deze ging naar de ouders van onze schoonzoon voor de geboorte van hun kleindochter

Deze leuke beer doet mee bij:

***
Verder nog wat kaartjes voor de voorraad
   
Deze kaart doet mee bij:

***


Deze kaart doet mee bij:

***


Deze kaart doet mee bij:

Fijne zondag!


zaterdag 5 september 2020

Cijfers op je kaart

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje voor mijn schoonzus die 65 jaar is geworden. Helaas.....het feestje wat ze in gedachten had is niet doorgegaan. Volgend jaar vieren we het gewoon allemaal uitgebreid!
De basis is van DDBD, een oudje, ooit gekregen op onze 1e Noor!vriendinnendag. Ik gebruik hem niet vaak maar hij is eigenlijk best mooi. Ook langs de rand een mal van Noor! De cijfers zijn ook van DDBD. Het plaatje van Syta in een Ali mal net als de tekst die ook uit China komt. Vlinders van Joy!Crafts net als het cadeautje. O ja, de mooie swirl is van Marianne Design. En het papier is van Maja Design.


Deze kaart doet mee bij:

En ik heb nog wat leuke plaatsjes gehaald:









Gisteren hebben we onze 1e live uitzending gehad op facebook op onze pagina de Twee Zussen. Wat was het spannend maar zo leuk om te doen.
We kijken al weer uit naar een volgende keer.
Wil je het filmpje ook een keertje bekijken? Dat kan via deze link:


Fijne dag!



donderdag 3 september 2020

kerstkaartje week 36

Hoi allemaal,

De kleuren rood en groen zijn natuurlijk de mooiste kerstkleuren dus was het niet moeilijk om hier een kaartje mee te maken. Ik heb hierbij de ronde (kerst)bal van DDBD als basis gebruikt met het mooie papier van Noor!Design. Een plaatje van Syta op diverse ronde Crealiesmallen. De tekst van Marianne Design zit op een banner van Noor!Design waar ook de mooie poinsettia's van zijn. 


Deze kaart doet mee bij:

Fijne dag!


dinsdag 1 september 2020

Schoenen op je kaart!

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje met babyschoentjes omdat we bij deze maand bij 2sistersontheblog het thema Schoenen op je kaart hebben. Het maakt niet uit wat voor schoenen als het maar een plaatje of digi is met schoenen, slippers, klompen etc. De challenge loopt tm 30 september.

Ik vond nog papier van Maja Design wat ik helemaal vergeten was. Ooit van die grote vellen gekocht en in die doos vergeet ik vaak te kijken maar wat past het mooi bij deze vintage baby schoentjes. Omdat ik de sketch van Cheerful zo leuk vond heb ik deze weer gebruikt, jammer dat hij niet meer mee kon doen met de challenge. Maar goed, soms ik het heel handig om leuke sketches in voorraad te hebben. het plaatje is van Gedra en zit op een ronde mal van Craft Emotions. De mal aan de bovenkant is van Ali. De tekst is ook van Craft Emotions.

Deze kaart doet mee bij:


En op de laatste dag van de maand augustus heb ik nog een top 5 plaatsje gehaald:
Fijne dag!