Pagina's

donderdag 18 juli 2024

kerstkaartje week 29

 Hoi allemaal,

Naast het borduren tijdens mijn vakantie was het toch gelukt om een gewoon kaartje te maken. Het papier en plaatje is van Maja design, de vierkante mal van Md en de teksten van Leane de Graaf.

Ik moet zo naar de kapper en ben blij dat ik vroeg heb afgesproken, er moet gekleurd en geknipt worden dus ik ben wel even bezig en voor de hele warmte weer thuis. Heerlijk hoor zo'n zomerse dag maar ik vind dit weer het uiterste.....

Tijdens het tikken zit ik ondertussen naar radio 2 te kijken naar de vierdaagse. Groot respect voor alle wandelaars. Het ziet er altijd zo gezellig uit. De 2 laatste dagen worden warm voor ze. Loopt er een bekende van jullie mee? 

Deze kaart doet mee bij:
52weekstochristmas
knutselsenkadootjes (mijn knutselspullen gaan altijd mee op vakantie en ik maakte deze kaart ermee)

Fijne dag!


20 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart, ja dan zit je inderdaad een poosje maar ben je voor de ergste warmte terug.Voor mij is even 20graden ook prima...
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke kleuren en mooie plaatje, altijd lekker als je haar weer goed zit ik ben vorige week geweest het is weer lekker kort
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart laat je zien met mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met deze mal en plaatje. Dat is een lange zit bij de kapper, maar dan ben je er weer even vanaf.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Dit papier heb ik natuurlijk ook nog, haha.
    Voor mij hoeft dat warme weer ook niet zo.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart met mooi papier. Ik heb al snel mijn boodschappen gedaan voor het warm wordt!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart !!!!
    Succes bij de kapper !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een mooie kaart met deze mooie materialen gemaakt. Succes met de warmte… rustig blijven. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje heb je weer gemaakt! Nee dat is ook niets voor mij die vierdaagse! Ik hou van wandelen maar niet zulke einden en dan vier dagen! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig op elkaar afgestemd kaartje!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje met dat mooie DP en plaatje. Weer opgeknapt door de kapper? Ik ken niemand die meeloopt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart in deze niet traditionele kleuren.
    Onze jongste zoon loopt de 4-daagse. Hij loopt de 50 kilometer en baalt er verschrikkelijk van dat de route morgen ingekort wordt. Ieder jaar dat jij loopt is er wel wat.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi papier weer. Het is altijd zo fijntjes, vind ik.
    En je ziet er vast weer picobello uit. Ik ga alleen naar de kapper voor knippen, dus ben altijd zo weer klaar...blond heeft zijn voordelen....nee ik ken niemand die de 4 daagse loopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze mal heb je mooi aangekleed met dat mooie dessin-papier Caroline. Het plaatje komt goed uit op deze manier.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC ondanks de hitte, inderdaad beetje té dit.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart heb je gemaakt met die leuke mal en dat mooie dessinpapier, en geniet van het mooie weer.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooie kerstkaart Caroline!
    Groetjes
    Nancy 52WTC
    PS Dankjewel voor de prachtige verjaardagskaart, mooie kleuren en tof kaartmodelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart, Caroline! En hopelijk heb je relaxed bij de kapper gezeten. Mijn reactie is wat later, maar niet minder gemeend.
    Mijn zwager heeft de Vierdaagse gelopen, heel knap!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kerstkaart, mooi papier ook.
    Een collega van mij heeft meegelopen.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij K&K met onze zomerchallenge. groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline