Pagina's

dinsdag 4 juni 2024

Doe maar even rustig aan

 Hoi allemaal,

Dit kaartje heb ik in maart naar Diny gestuurd toen ze helaas met haar enkel in het gips moest. Ze kon natuurlijk moeilijk 'uit de voeten' (grapje) dus had toen even een opkikkertje gestuurd. Het was er nog niet van gekomen om hem te laten zien. En dat kwam goed uit want nu kan hij meedoen aan de challenge bij carlinskaartenparadijs. Het blauwe druifje groeit in de tuin en de kaart heeft de kleuren geel, blauw en groen die ook in de regenboog terugkomen.



Deze kaart doet mee bij:
carlinskaartenparadijs

Ook heb ik nog een top 3 plaatsje gehaald:


Fijne dag!

 



13 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje. En gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie blauwe druifjes en het leuke papier en leuke details
    dank je wel voor de tip dat ik in de top 3 sta bij 2 sisters had het nog niet gezien, morgen zet ik het erbij op mijn blog
    gefeliciteerd met je topper
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje met de blauwe druifjes erop. Leuk dat je er ook een stansje met de bloemetjes erbij hebt gemaakt.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Caroline.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Caroline,
    Eerst wil ik je bedanken voor de mooie verjaardagskaart die ik vandaag ik mijn brievenbus vond. Man, man, man, die is lang onderweg geweest. Er plakken verschillende stickers van de post op, daar is vast wat fout gelopen. Mijn verjaardagspost hangt nog steeds , die blijft altijd tot juli, gelukkig want dan kan ik daar lang van genieten.
    Ook een mooi kaartje voor onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Dank je wel voor je deelname.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Caroline, wat handig dat je met deze mooie kaart gelijk mee kan doen met de challenge. Gefeliciteerd met je topper!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om (mijn) kaartje hier tegen te komen Caroline.....ik was er heel blij mee!
    En ondertussen gaat het elke week een beetje beter met me....ik ben zelfs alweer voorzichtig het wandelen aan het opbouwen. Ik kon wel huilen van geluk....zo blij mee!
    Lieve groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt met dit plaatje en papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje met de blauwe druifjes! Leuke woordspeling!
    Proficiat met je toppertje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart heb je naar Diny gestuurd. Gefeliciteerd met je toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart en wat lief dat je Diny een kaart hebt gestuurd! Doet altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gedaan voor Diny, een echte opkikker!
    Gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline