Pagina's

vrijdag 12 mei 2023

Verjaardagskaartjes

 Hoi allemaal,

Zoals Nicoeltte al zei zaten we gistermiddag met onze kaarten in een verpleeghuis in Delft. Het was erg gezellig, veel verloop en bezoekers maar zeiden allemaal: o wat mooi, leuk hoor. Ja duh, daar hebben we natuurlijk niks aan haha. Nee hoor, het was erg gezellig en we hebben toch nog wel wat verkocht.

En hiervoor had ik natuurlijk heel veel kaarten gemaakt de afgelopen tijd dus de hoogte tijd om maar weer eens iets te plaatsen. Ik had de  grote bloem van MD gekocht en hier nog 2 kaartjes mee gemaakt.


 Fijne dag!


12 opmerkingen:

  1. Hele leuke en vrolijke kaartjes heb je gemaakt voor deze verkoop…het is altijd afwachten bij zoiets of de mensen willen kopen, zo vaak meegemaakt!
    Jullie hadden wel een leuke middag toch?!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke slimlinekaart Caroline.
    Ik hoor vaker dat het niet zo lukt bij de verkoop, altijd afwachten.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gemaakt! Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten met de bloemen. Fijn dat je toch nog wat verkocht hebt, en toch een gezellige middag hebt gehad.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartjes de grote bloem is zo leuk
    leuk dat je toch nog iets hebt verkocht
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten met die grote bloem. Daar kun je alle kanten mee op.
    Zo'n markt is altijd maar weer afwachten. Ik merk het ook vaak als ik ergens sta met gehaakte spullen. Mensen vinden het al snel te duur want het is maar handwerk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dat doet me denken aan een markt waar Nelleke en ik gestaan hebben. Dan kwamen er mensen kijken en kregen we veel complimenten, maar we verkochten niet echt veel.
    Je kaartjes zijn heel gaaf! Vooral die linker vind ik heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn alle 2 erg leuk. De grote bloem is erg mooi.
    En inderdaad jammer dat we niet veel verkocht hebben, maar we hadden ook niet echt een verwachting daarvan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superjammer dat jullie niet zo goed verkochten maar ik schreef er net al iets over bij Nicolette dat mensen ook haast geen kaarten meer sturen…
    Deze kaarten zijn ook weer super Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt 2 mooie, zomerse kaartjes gemaakt Caroline. Lekker fris met deze kleurtjes. Jullie hebben gisteren in ieder geval nog een leuke middag gehad... 😉
    Fijn weekend.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee mooie frisse kaarten Caroline. Ik zie jullie staan hihi. Gelukkig heb je wel iets verkocht en een gezellige middag gehad.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline