Pagina's

vrijdag 17 maart 2023

Tulpen!

 Hoi allemaal,

Gisteren weer een gezellige knutseldag met Nicolette gemaakt. En terwijl we dan bezig zijn, vragen we aan elkaar: wat vind jij, kan dit? altijd maar vragen of iets kan haha terwijl als we thuis alleen zitten te knutselen, wel gewoon zelf een kaartje maken. Is dit herkenbaar?

Mijn kaartje van vandaag is er eentje met tulpen. Die heb ik volop met mijn verjaardag gekregen, ik hou hiervan! In het kader van oude papierblokjes opmaken kon ik nog net een kaartje maken met dit papierblok van Janneke Brinkman, plaatje is van Syta met een randmal van MD aan de onder-en bovenkant. De tekst is van Sl. het tulpje is eigenlijk een krokus maar ik had toen nog geen malletje van een tulp, ik vind hem er best wel op lijken, toch? Inmiddels heb ik de tulp wel. Het takje ertussen is van Joy!Crafts.

 Deze kaart doet mee bij:
hobbyshopveldmaat
daisychainchallenge
craftrocketchallenges 
trimmiescraftchallenge 
craftycalendarchallenge
creationsinpink
thefourseasonschallenge  

Fijne dag!


19 opmerkingen:

  1. Het was weer een hele gezellige dag en we hebben allebei best wat kaartjes kunnen maken. Ik maak ze vandaag verder af. Je tulpenkaart is erg mooi, ik heb nu ook weer een flinke bos staan.
    Tot morgen,
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de fleurige tulpjes, op en top lente
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij creations in pink
    groetjes Ellen DT CIP

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geheel is dit Caroline, heel fijn gedaan zo. Janneke Brinkman heeft ook altijd wel hele mooie spulletjes.
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tulpen zijn mooie voorjaarsbloemen.
    Ook op kaartjes voor op voorjaarsverjaardagen staan ze prachtig.
    Een mooie kaart Caroline.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorjaarskaart met de mooie tulpen Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is niet storend hoor dat het een crocus is in plaats van een tulp, mooie kleuren, leuk met het standje erbij 😍 groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous Spring card, can't wait for my tulips to bloom, am so looking forward to Spring!!
    Thank you for joining our challenge at The Four Seasons!
    Diane FS Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Four Seasons}
    {Stencil Fun}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart. Kunt u mij zeggen welke mal het precies is? Ik kan m niet vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tulpen kaart heb je gemaakt, de krokus kan wel doorgaan voor een tulp. Ik hobby altijd alleen, dus kan nooit iets aan een ander vragen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor, herkenbaar. De twijfel die toeslaat als je samen knutselt. Ik doe dat als ik alleen knutselt ook wel maar dan met mezelf, dan valt het niet zo op denk ik😄. Heel mooi kaartje en de krokus kan prima als tulp doorgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart in deze zoete kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat jullie gezellig geknutseld hebben. Als ik met mijn moeder knutsel maken wij altijd in overleg een kaart… dus eigenlijk hetzelfde. Je hebt een hele mooi kaart voorjaars kaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is fantastisch mooi en dacht in eerste instantie al dat het malletje krokussen waren maar ze lijken toch perfect op de tulpen van je mooie plaatje! Nee helaas herken ik het niet wat ik heb niemand in mijn omgeving met dezelfde hobby…. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is beautiful.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl CRAFT DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is gorgous Thanks for entering you card at Daisy Chain Challenge
    Wauw,super tof Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Daisy Chain Challenge
    hugs
    Claudia
    DT Daisy Chain Challenge
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello Caroline, such a pretty image and a gorgeous card you've made - I love your colour combination. Thanks for joining in with us at Crafty Calendar Challenge, look forward to seeing you there again. Sarah - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Caroline! This card is so pretty. I love the pretty flowers and the framed die-cut you used. This is really lovely. Thanks so much for sharing with us at The Four Seasons Challenge. We always enjoy having you play along with us and appreciate it.
    I'd absolutely LOVE to have you stop by Word Art Wednesday any time you're able. We always have an Anything Goes/Family Friendly challenge with awesome prizes from our amazing sponsors. It would be awesome to have you join us. Thanks again for sharing your talents with others. It's such a blessing.
    Karen L, DT
    The Four Seasons Challenge
    Word Art Wednesday - www.wordartwednesday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline