Pagina's

dinsdag 22 november 2022

Van harte

 Hoi allemaal,

Vandaag is de vrouw van mijn neef jarig en ik heb mijn favoriet mal weer gebruikt van DDBD. Papier van Maja Design, plaatje van Syta en de tekstmal is van MD, de bloemetjes en blaadjes zijn van Joy!Crafts.

Deze kaart doet mee bij:
cardsgalorechallenges
friendship-challenge
creativecrafterschallenge

En misschien hebben jullie het wel eens gemerkt dat je een anonieme reactie krijgt en meteen mijn naam erna. Bij sommigen kan ik niet meteen een reactie geven maar eerst als anoniem reageren en dan komt mijn naam wel te zien en kan ik met mijn naam reageren. 


Fijne avond!


 

 

 

 

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Caroline
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke verjaardagskaart Caroline!
    Moest wel ff goed kijken wat er nu op het plaatje stond .
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke felicitatie-kaart Caroline. Blogger maakt er af en toe een potje van inderdaad
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart weer, Caroline. Is idd een leuk model. Nog geen last van die reactie gehad.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit mooi kaartje zal vast weer erg zijn gewaardeerd.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Caroline en ook een stoer plaatje…zal goed ontvangen zijn.
    Ik kan ook nog steeds niet reageren waar je in moet loggen met google en de laatste dagen kan ik ook niets plaatsen op jouw manier, ik word er niet goed van!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Caroline.Het blijft een leuk modelletje! Ahhhhh, nu is het mysterie ogelost, dat jij de grote onbekende bent! Bedankt voor je reacties.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart heb je gemaakt Caroline en ja, Blogger blijft vreemd doen...
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart is het. En je komt bij mij wel eens in de spam terecht, maar nooit anoniem...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk Caroline !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een leuke kaart gemaakt. Ik heb vandaag nog een anonieme reactie in de prullenbak gedaan. Misschien van jou? Ik zal er beter opletten...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje met de leuke vorm, de blauwe kleurtjes en leuke plaatje
    heb ook een paar keer een anonieme reactie gehad en daarna van jou blogger blijft raar doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt voor de jarige, ik heb nog géén anonieme reacties gehad, soms staat er bij mij ook anoniem reageren maar ik kan dat dan wel aanpassen, door mijn naam toe te voegen, op de laptop gaat het altijd goed, op de telefoon vaak problemen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. That´s a wonderful project.
    Thank you for linking up at Friendship Challenge!
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!!
    Awesome card
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great card in a blue (my fav color) shades, love the image!! Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge #105.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi papier is dit, een gezellige verjaardagskaart maakte je Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline