Pagina's

zaterdag 30 april 2022

Een fijne verjaardag!

 Hoi allemaal,

Ik heb gisteren een schudkaartje gemaakt. Ik heb laatst een aantal van die vensters gekocht maar deze kreeg ik van Nicolette. Die is een maatje kleiner. Hier passen de leuke kleine plaatje van MD goed in.  het papier is van Bo Bunny, vlinders van Joy!Crafts en de tekst van Leane de Graaf.

Deze kaart doet mee bij:
alphabetchallengeblog
craftyhazelnutspatternedpaper
carabbiemomentsofcraft 
kaartjes-inspiratie-challenges
Hobby plezier met kaarten

En bedankt voor jullie reacties op het kleine 'dingetje' aan mijn kaasplankje. Ik denk inderdaad dat het een kaasmesje is dus voortaan gaat ie als kaasmesje door het leven haha.

Fijne dag!


 


17 opmerkingen:

  1. Wat een lief schudkaartje. Jij schreef dat je je embossingpoeders te weinig gebruikt. Nou, ik kom er niet toe om een schudkaart te maken. Moet ik me ook eens toe aanzetten.
    Fijne zaterdag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie schudkaart Caroline en je hebt het weer fijn verwerkt. Alles past weer perfect bij elkaar, het plaatje is ook erg mooi.
    Nog een fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke schudkaart in mooie kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige schutkaart Caroline.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie schudkaart met een leuk plaatje en heel mooi papier
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Caroline!!! Chique uitstraling en die ronde stans blijft een bjoetie!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Das echt een kaart om U tegen te zeggen. Zo mooi
    Beautiful!
    Claudia

    mocht je mijn nieuwe blognaam nog niet hebben, zie de info hieronder
    Ik ben nu te vinden onder mijn nieuwe blognaam Claudia's kaartjes met een nieuw URL: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi schudkaartje mooie stans heb je gebruikt het lijkt wel kant
    leuke kleurtjes erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie schudkaart met een chique uitstraling Caroline.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart Caroline. Wat een mooie ronde stansmal heb je gebruikt.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig schudkaartje en het DP past er zo mooi bij.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A delightful pretty card. We greatly appreciate you entering our challenge at Alphabet Challenges. Caz. DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous detail and colours!
    Thank you for joining Creative Moments!
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline