Pagina's

zondag 7 februari 2021

Gastdesigner bij Cheerful

 Hoi allemaal,

Zoals bij velen waait de sneeuw hier ook voor mijn raam van mijn hobbykamer. Wat een prachtig wit gezicht. Lekker binnen knutselen maar ik wil toch ook nog wel even naar buiten hoor, dat blijft toch trekken.
Vandaag laat ik mijn kaartje zien die ik mocht maken als gastdesigner bij cheerfulsketcheschallenge.
Het papier is van Papermania, plaatje van Syta. De mooie birthdaymal heb ik volgens mij ooit van Elle-Jeanne gehad. Deze kwam nu mooi van pas!

 Deze kaart doet mee bij:

19 opmerkingen:

  1. Mooie kaart in die zachte tinten!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feestelijke verjaardagskaart! Heel tof met de mooie randjes en plaatje. Wij hebben hier net een uur gewandeld, een klein beetje sneeuw, geen wind maar wel koud.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en wat een mooie mal van birthday.
    Ik ga niet naar buiten ,maar veel plezier als je naar buiten ga.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap met die grote Birthdaystans ! Leuk dat je gastdesigner mocht zijn ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je GD mocht zijn, staat mooi de grote stans aan de bovenkant, moet ik ook eens gaan gebruiken. Mijn uitstapje naar de containers buiten is meer dan genoeg, echt géén weer om buiten te zijn,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, ziet er zo romantisch uit.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt als gastdesigner .
    Mooie zachte kleuren .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart! Prachtig met de woordstans zo aan de bovenkant. Morgen plaats ik een kaartje met deze sketch.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Caroline. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart, Caroline. Leuk dat je GD bij Cheerful Sketches wilde zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat is ie weer prachtig Caroline! Leuk dat je GD mocht zijn bij CS. Dit is écht weer een 'Carolinekaart'.... schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje leuke details heb je weer gebruikt
    leuk dat je gastdesigner mag zijn altijd een eer vind ik
    gezellig dat je meedoet met de challenge bij creations in pink
    groetjes ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en mooie randen. Dank je wel voor het meespelen bij the Unicorn challenge. Succes met je inzending.
    Groetjes Marga DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart met de mooie mallen er rondomheen.
    Leuk plaatje ook, een mooi geheel. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaart als gastdesigner Caroline, dankjewel.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful! Thanks so much for participating in the Creative Crafters Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi, en best romantisch! Gezellig dat je meedoet bij Unicorn Challenge.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A beautiful card, congrats on guest designing. Just thought I'd let you know, your link for entry 75 at Love to Craft doesn't work. :-) Thank you so much for sharing with us at Love to Craft Challenge. We hope you continue to play with us! XOXO, Aimeslee LTCCB DT http://paper-paisleys.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card. The die of Happy Birthday on top is a stunning one. Thank you for joining the challenge at Love to Craft Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline