Pagina's

maandag 21 september 2020

Condoleance kaartjes

 Hoi allemaal,

Mijn collega koopt graag mijn kaartjes en soms heeft ze een speciaal verzoek. Nu wilde ze een aantal condoleancekaartjes voor de voorraad. Ik ben na mijn vakantie, zaterdag, meteen voor haar aan de gang gegaan en heb er 3 gemaakt. Allemaal verschillend dus ik hoop dat ze goed zijn. Ik hoor het morgen....

Deze kaart doet mee bij:
daisychainchallenge 
getcreativechallenges
papercraft-challenges 

***

Deze kaart doet mee bij:
audsentimentschallengeblog
craftyfriendschallengeblog
ttcrd

***

Deze kaart doet mee bij:
craftysentiments
kraftychickschallenge

En ik heb nog wat toppertjes gehaald:



Fijne avond!



15 opmerkingen:

  1. Prachtige condoleance kaarten.
    Helaas hebben we die ook nodig.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty cards. I like the simple but elegant look. thanks for sharing over at Crafty Sentiments (and Aud Sentiments)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn stuk voor stuk prachtig! Die gaan voor een beetje vertroosting zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stijlvolle kaartje maakte je...prachtig. Ik vind de orchidee supermooi!
    Gefeliciteerd met je toppers...altijd leuk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi met de verschillende achtergrondjes. Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stijlvolle condoleance kaarten Caroline.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend mooi zijn ze Caroline. Ik vind zo’n zelfgemaakte condoleance kaart zo troostrijk....ben benieuwd hoe je collega ze vind.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes, dikverdiend! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms zijn deze kaartjes helaas nodig, ze zijn wel erg mooi geworden! Gefeliciteerd met je topkaartjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooie kaartjes. Vooral de bovenste en de onderste vind ik tof.
    Proficiat met je toppers.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten! Dit soort kaarten vind ik zelf altijd het mooist als ze rustig zijn, net als deze dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn prachtig Caroline.
    En gefeliciteerd met je winnende kaarten.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oooh wat een prachtige kaartjes wat zijn die mooi geworden vind het zelf altijd erg moeilijk om ze te maken.
    gefeliciteerd met je toppertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je toppers. De condoleance kaarten zijn heel.mooi geworden. De gestempeld een vind ik heel erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card and love the stamps that you have used. Always challenging cards to make but so sympathetically done. Contratulations on your toppers too. Thanks for joining our challenge this month at Daisy Chains and Happy Crafting Michelle DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. great cards! Thanks for joining us at papercraft-challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline