Pagina's

vrijdag 17 juli 2020

Liefs van ons allemaal!

Hoi allemaal,

Even een reactie op het aantal kaartjes wat ik op vakantie maakte. Het lijkt nu net alsof ik niet anders heb gedaan haha. Maar na een dagje wandelen was het heerlijk om lekker bij het huisje te ontspannen. En dat doe ik door kaartjes te maken. Ik vind lezen ook heerlijk hoor maar dan val ik gewoon in slaap haha. Spelletjes doen, daar houd mijn man niet zo van dus dit is voor mij echt vakantie vieren: heerlijk uitzicht op de bergen met een wijntje erbij.......genieten!  

 
Mijn kaartje van vandaag heb ik gemaakt voor een lieve collega die bijna gaat verhuizen en ons gaat verlaten. Afgelopen woensdag afscheid genomen, heel jammer!
 Ook deze stempeltjes heb ik laatst uitgezocht als prijsje en zijn van Clearly Besotted.
Kaartje heb ik als voorbeeld op Pinterest gezien.


Deze kaart doet mee bij:



 Vandaag ben ik lekker wezen babyshoppen met onze dochter. Wat wordt je dan hebberig! Naast de spulletjes die ze echt nodig had heb ik ook nog wat leuke shirtjes gekocht die ik niet kon laten liggen.
Ze is vandaag 30 weken dus het begint op te schieten.

Fijne dag!


19 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, Caroline.
    En jaaa...babyshoppen is erg leuk en gezellig. Fijn samen van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig kaartje en duidelijk geïnspireerd door de bergen waar je tegen aan keek! Het lijkt of ze de berg afrollen ;-)
    En leuk dat shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG how cute Caroline! What a fabulous idea! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje met de egeltjes. Gezellig zo samen baby shoppen, en spulletjes kopen die je niet echt nodig hebt. Dat is bij alle Oma's in spé hetzelfde;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn heel leuk je egeltjes altijd jammer afscheid nemen van een leuke collega.
    Samen winkelen altijd leuk nu vooral.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een grappig kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit was zeker een leuke prijs en je kaartje voor je collega die weg gaat erg leuk! Dertig weken zwanger alweer je dochter, wat vliegt de tijd...en ja er is zoveel leuks te koop, daar word je hebberig van hè!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend dit kaartje Caroline, wat een leuke stempeltjes.
    Oooo nu alweer 30 weken.....voor je het weet is ze alweer 2 jaar ;)
    Spannende tijd en gezellig zo met je dochter shoppen. Ik heb 2 zoons en dat is toch anders...Geniet ervan. Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een superleuk kaartje met de schattige egeltjes
    wat gezellig he zo met je dochter shoppen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje met die speelse egeltjes. Leuk om met je dochter te gaan shoppen voor de baby. Pas maar op, dit kan net ze verslavend worden als hobby spulletjes.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig is deze kaart, leuk gemaakt! Niets mis met tijd aan je hobby besteden in de vakantie hoor, daar is vakantie voor, om te doen wat je leuk vindt toch? Gezellig met je dochter voor de baby op pad, het schiet nu al op zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh so very cute - just love this darling card. Thanks so very much for joining us this time at the Creatalicious Challenge, Elizabeth (ST)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een grappig kaartje Caroline. Fijn dat je je lekker kan ontspannen met de kaarten. Als je het fijn vind lekker doen ook tijd d na d ed vakantie.ik neem soms wel eens wat mee om te borduren.en dan maak ik het thuis af. Maar in de zomer lukt me dat vaak niet te warm. Ik snap dat je hebberig wordt van de babyspullen... Nog even dan is het zover... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Cute! Love the soft colors. Thanks for joining us at The Sisterhood of Crafters challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Adorable card and love those tumbling hedgehogs. Really lovely scenic background that you have created for your card. Thanks for joining our challenge this month at Daisy Chains and good luck. Michelle, DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love the design of your card! Awesome job! Thank you for sharing your wonderful project with us at Creatalicious Challenges.Neva

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A great card - such cute images!

    Thanks for sharing it with us at Cardz 4 Guyz.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline