Pagina's

maandag 23 december 2019

Gastdesigner bij KIC

Hallo allemaal,

Nou, ik ben weer een beetje onder de mensen en aan het werk geweest vandaag na een ruime week flink de griep te pakken te hebben gehad. Ik ben in jaren niet zo ziek geweest zeg. Dat hakt er wel in. Vandaag weer voor het eerst gaan werken, op zich wel even fijn om in een andere omgeving te zijn maar ik ben nog wel een beetje trillerig en hoesterig. Maar dat moet gewoon slijten. Ik ben dus ook weer een beetje aan het bloggen en ben bij sommige al even langs geweest. 

2 maanden geleden deed ik mee aan een challenge van KIC en helaas waren er niet veel deelnemers dus mocht je je sowieso aanmelden om gastdesigner te zijn. Dat vind ik altijd wel leuk en voor deze maand is de challenge met als thema: Kerst. Ik heb dit kaartje als voorbeeld gemaakt. 
Het papier is van Noor!Design net als de rechthoekmal waar een plaatje van Syta in zit. Sterrenrand en dennenappels zijn van Marianne Design en de tekst is van Joy!Crafts en de basis is van DDB.

Deze kaart doet mee bij:

Ik heb ook nog wat leuke toppertjes gehaald:
 
  Fijne dag!



16 opmerkingen:

  1. Ik had je al gemist, griep kan er zo inhakken dus doe maar rustig aan hoor want dat heft echt wel even tijd nodig! Je kaart is beeldschoon...meer winter dan die natte donkere dagen waar we het mee moeten doen deze Kerst. Wow wat een toppertjes, altijd genieten!!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Caroline ! Proficiat met je GDT en veel beterschap ! En dan wil ik je uiteraard nog hele Fijne Feesten toe wensen, want ik weet niet of het me morgen nog lukt iets te plaatsen op mijn blog. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Caroline. Fijn dat je weer wat opknapt. Nog even rustig aan doen en dan fijn met elkaar kerst vieren.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Caroline! fijn dat je weer aan de beterhand zijt.
    Fijne feestdagen, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart.
    Fijn dat je weer wat fitter bent.
    Gefeliciteerd met al je toppertjes.
    Kei leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je weer opgeknapt bent.. bijna dan. Mooie kerstkaart heb je gemaakt, leuke ijzige kleurtjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je weer bijna opgeknapt bent Caroline. Je kaart is prachtig geworden. Leuk modelletje en kleuren. Gefeliciteerd met je hele rij toppertjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, de griep kan je flink te pakken hebben en het duurt even voor je je weer de oude voelt. Fijn dat je weer aan de beterende hand bent.
    Mooie voorbeeldkaart heb je voor KIC gemaakt. En gefeliciteerd met al je toppertjes. Altijd een leuke opsteker.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Caroline, mooi hoe je alles gecombineerd hebt. Ach vervelend dat je gevloerd was door de griep, gelukkig weer op tijd voor kerst op de been.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig dat je weer wat opgeknapt bent Caroline, zeker met de feestdagen voor de deur.
    Je maakte een mooie kaart als gastdesigner in een leuk model. Frisse kleur ook. Gefeliciteerd met je toppertjes, altijd leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk en origineel.
    What a sweetie. I love it.
    en van harte proficiat met je prijsjes
    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A beautiful card. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Phantastisch! Gefällt mir total gut.
    Danke für deine Teilnahme bei der Friendship Challenge.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje mooie details een kleuren fijn dat je weer bent opgeknapt je kan er lang last van hebben van een flinke griep kan me dat nog wel herinneren van een paar jaar geleden. beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liebe Caroline,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet.
    Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge.
    Ich wünsche dir einen guten Start in das Jahr 2020.
    Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Your card is amazing and wonderful
    Thanks for joining us at Friendship
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline