Pagina's

zaterdag 10 augustus 2019

Happy birthday


Hoi allemaal,

Wat een consternatie vannacht! We hoorden ineens een helicopter boven onze wijk en Delft rondcirkelen. Dus ff kijken, ja wel een politieheli met lichtstraal. Dan denk je toch meteen: alle kinderen veilig thuis?! Ze zullen wel naar iemand op zoek zijn. Maar na een aantal rondjes bleven ze cirkelen boven ons. Dat heeft 2 uur geduurd! Daar gaat je nachtrust. Ik kan daar absoluut niet tegen haha. Dus vanmorgen even gegoogeld en gekeken wat er aan de hand was. Er bleek ergens een conflict in een woning te zijn en massa politie stond er in die straat geparkeerd. Helaas hebben ze de verdachte niet gevonden.

Gisteren een heerlijke hobbydag bij Nicolette gehad en samen een leuk project gemaakt. Die krijgen jullie nog te zien want die gaat naar een blogdinnetje die in augustus jarig is. De andere kaart die ik gemaakt hebt is meteen op de bus gegaan voor mijn nichtje die maandag jarig is. Bovenaan heb ik er een label tussen gedaan.

Deze kaart doet mee bij:


En de afgelopen tijd nog wat leuke plaatjes gehaald:



Fijne dag!




13 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart heb je voor je nichtje gemaakt, Caroline. Mooi papier in leuke kleuren.
    Jeetje, volgens mij ben jij kampioen toppertjes. Proficiat hoor. Wel verdiend.
    Wat een consternatie was dat boven je hoofd vannacht. Ik zou ook geen oog dichtdoen. Vanavond maar vroeg naar bed dan...haha.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart.
    Mooi papier,en een heel mooi plaatje.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, Caroline.
    En gefeliciteerd met je winnende kaarten en toppertjes.
    En vannacht hopelijk een betere nacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergave kaart heb je gemaakt Caroline geweldig voor een jonge meid met de jeans outfit! De ticketmal heb je prachtig gebruikt met het mooie papier helemaal af! Oeffff wat een rommel nacht!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gedoe midden in de nacht.
    Je kaart is zo leuk geworden. Leuk met gedaan met de tickets.
    En gefeliciteerd met al je winnende kaarten, zo leuk.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een leuke pocketkaart gemaakt met de ticketstans Caroline. Leuk om er een "kalendertje" in te stoppen. Deze kleurtjes zijn mooi bij elkaar. Gefeliciteerd met je toppertjes en hopelijk is je vannacht wel rust gegund.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha,bij ons is het momenteel rustig met de politie om ons heen.
    Het "tuig" is op vakantie:)
    Wij maken dat wekelijks mee, in de sociale woningen tegen over ons.Heel herkenbaar!
    Je kaartje is weer top.
    Mooie kleuren bij elkaar.De ticket is een leuk detail.
    Gefeliciteerd met je vele toppertjes, goed gedaan!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjonge, dat is balen zeg! Ik heb het nog nooit mee gemaakt. Wel eens een trauma heli in de buurt. Dat was op een avond en toen we gingen slapen was het voorbij.
    Mijn nachtrust werd gestoord door wat anders..Ik moest naar een cliënt, omdat er geen bereikbare dienst was en ik de Verpleegkundige was die achterwacht had.. Ik lag na mijn nachtdienst net te slapen om half 1. Peter sliep ook net. Half twee was ik weer thuis.
    Je kaart is super. Die ticketstans vind ik heel gaaf en de randen die je eromheen hebt gemaakt zijn zo fijntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met al die leuke details erop en gefeliciteerd met je topplekjes altijd leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Caroline!...leuk om zo de ticketmal te gebruiken. Ook mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh dat zou ook niets voor mij zijn, daar word ik ook zo onrustig van, brrr. Mooie kaart heb je gemaakt met leuke details! En wat heb je veel topplekjes behaald zeg, leuk :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje, leuk met de randjes.
    Gefeliciteerd met je top kaartjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline