Pagina's

zondag 17 februari 2019

Happy birthday

hoi allemaal,

Gisteren zijn Nicolette en ik naar de Vintagedag van Noor geweest, echt onze dag haha. We hebben niet alles afgekregen dus gisteravond heb ik er meteen eentje afgemaakt., die ik snel laat zien. De komende dagen maak ik verder alles af......

Mijn kaartje van vandaag is voor mijn nichtje die van de week jarig was. Ik heb hierbij weer een nieuwe mal van de Action gebruikt. Het papier is van Noor!Design. Het plaatje is van Syta, in een mal van Ali, ook de tekst is van Ali. De bubbeltjes zijn van memorybox. De randmal en de grote bloem zijn ook van Noor!Design.


Deze kaart doet mee bij:

Fijne zondag!


23 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jullie samen aar die dag geweest zijn. Lijkt me ook echt wat voor jullie. Je kaart is mooi, de kleuren en de lekkere cupcakes! Ben benieuwd naar de verdere productie van gisteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart Caroline!
    was vast tof gisteren, leuk om daar samen naartoe te kunnen gaan!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje Caroline, mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart met verschillende laagjes Caroline. Gezellig om zo samen met Nicolette bij Noor ideeën opdoen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Caroline, ik ben ook met deze stans bezig,vind hem niet echt handig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, Caroline. Ik heb die mal ook liggen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een gezellig dagje met een mooi resultaat!
    Ben benieuwd wat je verder hebt gemaakt.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi Caroline
    Is je kaartje in die zachte pasteltinten
    Fijne zonnige dag groetjes van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige verjaardagskaart.
    Mooi samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi en lekker kaartje heb je gemaakt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful and sweet card!
    Thank you for sharing at Allsorts' Kitchen week;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Caroline, mooie mallen heb je gebruikt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klinkt als een geslaagde dag Caroline en dit heeft in ieder geval al een mooi resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie, romantische kaart voor je nichtje. Heerlijk zo'n dagje weg met je zus, ik ben benieuwd naar je kaartjes van de Noor-dag.
    Mooi is de kaart die ik van je kreeg, het doet me zo goed. Leuk zijn de nieuwe vormmallen. Erg is die hooikoorts, ik heb ook al een beetje lopen niezen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas ga ik dit jaar niet naar de beurs, denk dat het te zwaar zal zijn. En Nancy ging ook niet. Maar in augustus gaan we weer.

      Verwijderen
  15. Omgosh this looks so yummy, and pretty, thanks for playing our twist challenge at Krafty Chicks.

    Leanne DT/KCC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Caroline. En het was zeker erg gezellig afgelopen zaterdag. Nu op naar vrijdag...
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Caroline met de verschillende papiertjes. Leuk model en leuk hoe je de stansen hebt verwerkt! Gezellig dat jullie samen naar een Noor-dag zijn geweest, kan me voorstellen dat je op zo'n dag niet alles klaar krijgt, ik ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful birthday card with many lovely patterns all in pink! Your niece should love it. Thanks for sharing it at Krafty Chicks Challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Adorable creation, thank you for entering our kitchen challenge at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful! Thanks so much for participating in the Not Just Cards Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline