Pagina's

zondag 16 december 2018

Voor Nicolette

Hallo allemaal,

Gisteren zijn Nicolette en ik naar de Noor!Vriendinnendag geweest en hebben we weer 3 leuke kaarten gemaakt. En weer uit onze comfortzone gestapt en met wax gekliederd. Inderdaad, gekliederd, dit is niks voor mij haha. Deze kaartjes moet ik nog afmaken en zien jullie nog wel een keertje.

Maar vandaag mijn kaartje voor Nicolette die dus vrijdag jarig was. Lekker vintage in het roze. Kantjes, parels, bloemetjes, alles waar ze van houdt! Het plaatje is van Syta en de het papier is van Maja.Dit op een basis van een DDB mal en de ovale mal is van Noor!Design.


Als cadeautje heb ik haar een avondje uit gegeven in een cadeauverpakking die ik apart nog wel een keertje laat zien.

Deze kaart doet mee bij:
4-seasonchallenge - bingo: parels, zilver, lint
abitmoretimetocraft - anything goes
notjustcardschallenges - december challenge
aperfecttimetocraft - anything goes

Fijne dag!


16 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je oor Nicolette gemaakt Caroline.
    Wat leuk dat jullie samen een workshop bij Noor hebben gevolgd....dat is inderdaad vaak uit je comfortzone komen!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je jarige zusje en wat heb je een beeldige kaart voor haar gemaakt! Bedankt voor de tip, ga zo direct even mijn kaartje linken bij jullie!! Er zijn zo veel mooie/leuke/verrassende technieken maar ik heb daar de spullen niet eens voor in huis en van geklieder hou ik ook niet dus het zal bij mijn grote passie inkleuren blijven en verder geen gedoe!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk kliederen bij je comfort zone, vind het altijd leuk om uit te proberen. Je kaartje is erg mooi.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks voor mij, vieze handen krijgen bij de hobby. Je hebt een supermooie kaart voor je zusje gemaakt, heel romantisch,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je voor Nicolette gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig met een hoofdletter Caroline. Ik ben weg van deze mooie vintage-achtige kaart. Leuk die details zoals de kroontjespen en mooie brad..top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige vintagekaart heb je voor je zusje gemaakt. Daar houdt zij wel van.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zo'n dag samen met je zus weg! Goed dat je toch probeert eens iets anders te doen dan dat waar je goed in bent. Ik houd echt van alles, alleen niet zo van borduren...ik ben heel benieuwd naar je kliederkaartjes, hihihi.
    Maar je kaart voor Nicolette is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een mooie kaart voor je zus haar verjaardag.
    Jij kent ze het allerbeste, daarom weet je waarvan ze houdt.
    Een prachtige romantische kaart, super gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Caroline, zo veel mooie details. Ook helemaal jullie stijl vind ik, ik herken jullie kaarten ook al een beetje, leuk is dat.
    Ben benieuwd naar de andere creaties en naar het avondje uit natuurlijk ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtige kaart voor mij gemaakt. Ben er echt blij mee mee.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte gefeliciteerd met je zus! En wat gezellig dat jullie naar de Noor-vriendinnendag zijn geweest.... ik ben nu al benieuwd naar je kliederkaarten. Haha!

    De kaart is prachtig!

    Alvast hele fijne kerstdagen gewenst!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card love the shape .
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Michelle DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/


    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi vintage kaartje!
    Dankjewel voor het meespelen met onze Bingo!
    grtz Colien [4 Season Challenge blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A gorgeous card!!!
    Good luck and thank you for joining us at Not Just Cards
    Challenge Blog.
    Warmest wishes
    Marg, DT member
    http://notjustcardschallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline