Pagina's

zaterdag 10 november 2018

Kerstkoekjes

hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een reminderkaartje zien voor ons blog 2sistersontheblog. Er lijkt toch wel wat verwarring over de opdracht deze maand. We willen namelijk een plaatje zien waar echte kerstkoekjes op staan dus geen losse elementen in de vorm van peperkoekmannetjes ofzo. Tja, we moeten streng zijn haha.


Deze kaart doet mee bij:
christmasblogchallenge - what you love to do at christmas: baking cookies
crimbo-crackers - anything goes
merrylittlechristmaschallenge - anything christmas goes
craftysentiments - anything goes
craftrocketchallenges - christmas is coming
abitmoretimetocraft - challenge 79
daisychainchallenge - christmas/winter

Fijne dag!


21 opmerkingen:

  1. Een mooi voorbeeldkaartje voor jullie reminder.
    tof gemaakt Caroline.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nog niet aan zoeken toegekomen, er zijn zo veel andere kaartjes te doen op het moment maar ik ga het echt proberen nu ik jouw leuke reminder weer heb gezien!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk challenge, super mooie kaart Caroline !Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful card.
    Love all the elements.
    Priya DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb gezocht, maar heb geen enkel plaatje wat in aanmerking komt.
    Jouw kaartje is weer beeldig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met lekkere koekjes:)
    Heel elegant.
    Ik heb mijn kaart klaar, wacht tot de 15e met plaatsen is meteen een reminder bij Steelsteekje:)
    Ben eindelijk eens ruim op tijd klaar voor jullie challenge hahaha!
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb gisteravond mijn koekjeskaart gemaakt, komt in de loop van volgende week op mijn blog, zit met zoveel DT-berichten dat ik er bijna niets tussendoor krijg...
    dit is een heel mooi kaartje!
    Fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk kaartje is dit Caroline....ik moet er nog aan beginnen....maar het komt eraan hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie reminder heb je gemaakt met het leuke plaatje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Caroline! Leuke ster ook linksboven. Mijn kaart is in de maak ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful card. Thanks for playing along at Crafty Hazelnuts Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt gelijk hoor. Als je een plaatje van kerstkoekjes bedoelt, moet dat het ook zijn. Ik was al aan het zoeken en vond er nog geen....
    Maar jouw kaart is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een mooi voorbeeld heb je gemaakt voor de reminder
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een mooie reminder voor ons ons gemaakt Caroline.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk kaartje mooie kleuren, koekjes springen er echt uit.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cool idea and Thanks for joining us at Scrapping4funchallenges.
    Varsha DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card and topper love all the layers and distressed edges.Thank you for joining us at Daisy Chain.
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is a beautiful creation with stunning details. Thank you for joining the Scrapping4fun.
    Hope to see you again in our new challenge as well :-)
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful winter card, lovely image
    thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline