Pagina's

vrijdag 22 januari 2016

Zomaar

Hallo allemaal
 
Welkom aan diegene die mij sinds een aantal dagen volgen.
 
Verleden week heb ik een kaart gemaakt voor mijn zus Nicolette. Zomaar, omdat we altijd heerlijke knutseluurtjes doorbrengen. Ook wilde ik mijn nieuwe stempels gebruiken van Craft Emotions.
Een hele leuke set met mooie teksten
 die hier dus heel erg geschikt voor was.
Inmiddels heb ik de kaart aan haar gegeven dus kan ik hem hier plaatsen.
 
Ik heb voor deze kaart de mal van Dutch Doobadoo nr  470.713.112 gebruikt.
En ook het mooie papier van Studio Light: Trè Chic

Deze kaart doet mee met:
http://www.de-egel.blogspot.nl/2016/01/januari-challenge-13.html
 
Fijne dag allemaal! 

5 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Caroline.
    Hij staat hier mooi op mijn plankje in mijn hobbykamer.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie details in je 'boek' kaart.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Caroline, daar heb je Nicolette vast heel blij mee gemaakt. Het is altijd leuk om zomaar een kaartje te krijgen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een beauty van een kaart voor je zus gemaakt Caroline. Lieve zachte kleurtjes, een leuk model en een prachtige tekst.
    Dank je voor je deelname aan de challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en rustige kaart geworden. Fijn dat je de uitdaging aangegaan bent bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline