Pagina's

vrijdag 11 augustus 2023

Van alles wat

 Hoi allemaal,

De afgelopen 2 dagen ben ik even lekker weggeweest met Lianne. We hadden Deventer uitgekozen en hebben net als echte toeristen ook de kerktoren beklommen, haha geen conditie dus! Verder lekker gekletst, mensen gekeken vanaf een terrasje, het werd steeds warmer dus dat even heerlijk genieten! Gisteren had ik geen kerstkaartje gepland dus dan vandaag maar even. Ik heb er een schudkaartje van gemaakt met mijn nieuwe mal en schudvensters van MD. De labelmal is ook van MD net als het papier. De hertjes zijn van Joy!Crafts en de tekst is van Studio Tanja.

Deze kaart doet mee bij:
girlzcreativechristmaschallenge
Kerst/christmas

***

En in juli was mijn zwager jarig die dit kaartje ontving. Het papier en plaatje zijn van Craft o clock. Muziekbalkjes zijn van Amy, cirkel van MD en de tekst is van Crealies

Dit kaartje doet mee bij:
cardz4guyz
 

***

En dit is nog een kaartje uit de voorraad met papier van Janneke Brinkman, mal van DDBD, plaatje van Syta. De tekst is van MD. De gieter en potjes zijn van Joy!Crafts.


Deze kaart doet mee bij:
seizethebirthday

***

En ik heb nog een leuk toppertje


 Vandaag komt Nicolette een dagje naaien bij mij. Ik heb haar aangestoken haha, gezellig!

Fijne dag!



12 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartjes met aller verschillende kleurtjes en leuke details
    gezellig zo een dagje weg met je dochter
    veel naaiplezier vandaag met Nicolette
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zo'n stedentripje. Ook in Nederland heb je hele mooie plekjes om te bezoeken.
    Je kaartjes zijn stuk voor stuk weer erg mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig is dat hè om een moeder/dochter uitje te hebben. Deventer is een mooie en leuke stad (Joop komt er vandaan...haha).
    Je schudkerstlabel is schitterend geworden. Leuk dat je meedoet bij FB Kerst/Christmas.
    Ook de muziekkaart voor je zwager is een beauty. En het mooie verjaardagskaartje niet te vergeten.
    Proficiat met je toppertje.
    Leuk dat je Nicolette hebt aangestoken. Ik heb vroeger samen met mijn moeder ook heel veel genaaid. Maar zonder haar zou ik het denk ik niet kunnen. Als ik haar naar de kapper breng komen we langs een naaimachinewinkel en daar staat zij altijd even voor te kwijlen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk label maakte je…zo leuk met de shakertjes!
    Gezellig zo samen op pad, dat zijn gouden momentjes!
    En samen achter de naaimachine is ook heel gezellig, mijn memorybakje zit er ook vol mee. Ik leerde het al vroeg van mn moeder en oma, zo leuk!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer een mooie serie kaarten om te laten zien.
    En bedankt voor gisteren, ik ben al goed opgeschoten.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt prachtige kaarten gemaakt Caroline met mooie materialen. Gefeliciteerd ook met je kleurrijke toppertje, leuk voor je!
    Hele gezellige dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, Deventer! Echt een mooie Hanzestad met leuke straatjes.
    Je kaartjes zijn allemaal weer plaatjes! Die voor je zwager vind ik heel gaaf!
    En van harte met je topper!
    Nu samen aan het naaien.... maakt Nicolette ook iets voor zichzelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deventer stond op ons lijstje in de vakantie maar vanwege het slechte weer niks van gekomen maar wat in het vat zit….Gezellig moeder-dochterdagje ♥️
    Wat laat je 3 prachtige kaarten zien én gefeliciteerd met je mooie toppertje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastic!! Thanks for playing along with our MUSIC challenge over at Cardz 4 Guyz! You rocked the MUSIC theme with that volin and nailed our challenge to create a masculine card with that blue & brown color combo. Deb Horst, DT #C4G328

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love the die cut music stave, a perfect addition to your music themed card. Thanks for joining in at Cardz4Guyz. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love your music card. It's so perfect for our challenge. Thanks for joining Cardz4guyz. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super fun Christmas tag! Thanks for joining in at STB

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline