Pagina's

dinsdag 1 augustus 2023

sketch bij 2Sistersontheblog

 hoi allemaal,

Vandaag mijn kaartje die je ook kunt zien bij 2sistersontheblog waar we deze maand een sketch voor jullie hebben. Ik vind dat zelf altijd wel fijn werken. Het plaatje is van Daantje, papier van Maja Design. De ronde cirkel is van Craft emotions en de tekst is van MD.

Dit kaartje doet mee bij:
carlinskaartenparadijs ( a van animal)
cardz4galz ( p - pink and p - poes)

En ik had nog 2 leuke toppertjes aan het eind van de maand en begin van deze maand



Fijne dag!





11 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart heb je voor ons blog gemaakt.
    En leuk dat je weer 2 toppertjes had!
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooi kaartje met een leuke digi en prachtig dessinpapier.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt ervoor.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor de nieuwe challenge.
    Leuke sketch.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke sketch leuk dp en een leuk plaatje
    gefeliciteerd met je toppertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje en een leuke schets.
    Leuk plaatje en mooie papiertjes.
    Knap gemaakt Caroline.
    Bedankt voor je deelname aan onze "A" challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n mooie kaart is dit Caroline. Leuk plaatje heb je gebruikt en supergaaf DP maar ja, Maja hè! 😍 En van harte met je mooie toppertjes, leuk voor je!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt Caroline!
    Gefeliciteerd met je toppers!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke inspiratiekaart heb je gemaakt! Proficiat met je topkaartjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt met deze sketch. Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je toppers! En je voorbeeldkaart is ook mooi. Ik ben vandaag lekker bezig gewest met deze sketch! Helaas komt hij pas de 25e op mijn blog, dus wie weet maak ik er nog eentje, want ik vind de sketch erg leuk. EN ik werk er graag mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende inspiratie kaart met deze leuke sketch Caroline!
    Mooi papier en leuk plaatje ook…gefeliciteerd met je w dikverdiende toppers xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline