Pagina's

zondag 26 januari 2020

Vintage kerstkaartje

Hoi allemaal,

Ik heb mijn 2e kaartje klaar voor 52weekstochristmas waar ze iets van 5 op je kaart vragen. Ik heb deze keer gekozen om dat in de tekst terug te laten komen. Het papier is van Studio Light wat ik pas bij Vintage and More heb gewonnen. Ben ik zo blij mee! Het vintage plaatje is van Hobby Voordelig en zit in een mal van Noor!Design net als de randmal bovenaan de kaart. De tekst heb ik ooit 2e hands gekocht en zit op een klein malletje van Marianne Design. Afgewerkt met een stukje plat touw en parels.

Deze kaart doet mee bij:

Fijne dag!


22 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi is ie weer.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such an elegant detailed card, Caroline! Thanks for sharing it with the Sisterhood of Crafters "newly acquired stash" challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met die sierlijke malletjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie nostalgische kaart Caroline! De mallen passen er perfect bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart, leuk met het stukje touw
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie warme kerstkaart Caroline.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Caroline. Ben je volger geworden, zag tot mn verbazing dat ik dat nog niet was :)
    Dank je wel voor je deelname aan Scrapping4fun
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a beautiful creation!! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met het schattige nostalgische plaatje. Leuke combi het kant met jute.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi je vinatge kaart.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor onze challenge.
    Bedankt dat je mee doet met onze feestchallenge bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful Winter card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Another beauty! Thanks for joining us again at ABC Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje.
    Gezellig dat je meedoet met de feestchallenge bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, Caroline! Mooie kleuren!
    En leuk dat je meedoet met de jubileumchallenge van 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook dit weer een prachtig kaartje! Ik zie bij jullie steeds weer nieuwe dingen, volgens mij hebben jullie ook heel veel spulletjes!! Ik herken dat hoor!haha! Je kaartje is top en leuk dat je meedoet met de jubileum uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend Vintage kaartje Caroline , zo leuk dat je
    mee doet met onze jubileum challenge 5 jaar bestaan !!
    Tot de volgende X en groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely card!
    Thanks so much for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline