Pagina's

zaterdag 25 januari 2020

Kaartje voor Wies! (die bijna jarig is en de kaart al heeft ontvangen)

Hoi allemaal,

Jullie zullen wel denken wat een rare titel maar ik heb even mijn blogberichtje aangepast hieronder.....

Ik dacht dat Wies gisteren jarig was en ze heeft aangegeven dat ze hem ontvangen heeft. Ik dacht dus: mooi, kan ik hem laten zien dus ik maak mijn blogbericht klaar..... Nu lees ik net in mijn mail dat ze pas de 29e jarig is! Omdat ik toch aan een aantal challenges mee wil doen, laat ik hem toch alvast maar zien.

Ik heb hierbij weer een oud papier blokje gebruikt maar de kleuren passen zo mooi bij het plaatje van Syta! Ik hou van van deze kleuren. Mijn randmalletje is nieuw en heb ik uitgezocht met een ander malletje voor het bedrag dat ik als prijsje verleden maand bij een buitenlands blog had gewonnen.  De tekstmal is van Ali. En de basis zelf is een ticketmal van Studio Light.

Deze kaart doet mee bij:

En ik had nog een leuk top 3 plekje:

 

 Fijne dag!



23 opmerkingen:

  1. Beter te vroeg dan te laat, echt een super leuke verjaardagskaart, Caroline.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart voor de jarige Wies.
    Mooie kleuren, paars en groen.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt voor de jarige!
    Gefeliciteerd met je top plekje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a beautiful card! Love the image and gorgeous colours. Thank you for playing along at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Caroline, hebt een tof randje heb je uitgezocht, het staat hier heel mooi bij. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Caroline. Mooi paars en groen, ik hou er van.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij kan er maar vast zijn, toch? De mijne was al zo vroeg verstuurd dat ze de envelop al open had gemaakt, omdat ze dacht dat het nog een kerstkaart was...haha.
    Jouw kaart is weer een plaatje. Proficiat met je toppertje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful birthday card. I love the diecut shape of the card and the gorgeous image is so well matched with the pretty background papers.

    Thank you so much for sharing in our first challenge of the new decade, and good luck!

    Lin
    Crafty Cardmakers

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, dat is altijd grappig! Net als ik dacht dat jij in oktober jarig was en ik je verjaardag vergeten was... en en paar dagen te vroeg is niet zo erg. kan ze er van genieten tijdens de voorpret. Hij is heel mooi! Een echte dameskaart vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW! Just GORGEOUS! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de leuke details, haha gelukkig is mijn verjaardag makkelijk te onthouden 29 februari gefeliciteerd met je toppertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beter te vroeg dan te laat 😁.
    Kan Wies nog langer genieten van deze schitterende kaart! Prachtige kleuren en wat een gaaf modelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart in deze kleuren, ik vind de randjes ook erg leuk, beter te vroeg dan te last,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A lovely card. Thank you for joining in the Crafty Cardmakers ATG challenge.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is a very pretty creation,

    Thanks for playing along at Aud Sentiments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuke verjaardagskaart!! Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Creative Craft Cottage Veel succes en hopelijk doe je de volgende keer ook weer mee!
    Jolanda (DT member)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Thanks for sharing your fantastic project with us in the Love To Craft Challenge Blog's January "Anything Goes" challenge and we hope to see you again next month!
    Hugs,
    Leslie, LTCCB DT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kaartje, tof model!
    Bedankt voor het meedoen aan onze stippen-uitdaging op het 4 Season Challenge Blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautifully created and beautifully design...thank you so much for joining our challenge at The Sisterhood!
    Diane TSH DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card. Love its unusual shape and your fabulous design. Thanks for sharing and for playing along at Papercraft Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh what wonderful, adorable card.
    Thanks for joining us at Crafty Catz Challenge. Sorry for the late coment.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Such an adorable card. Well done. Many thanks for joining us at Papercraft Challenge. Hugs, Silke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline