Pagina's

woensdag 21 november 2018

Winter wishes

Hoi allemaal,

Een tijd geleden zag ik een filmpje en heb geprobeerd dit na te maken. Eigenlijk hou ik veel meer van poespas op mijn kaart maar zo af en toe iets anders is ook leuk. Eerst zelf de achtergrond gemaakt en toen de bomen (Marianne Design)  gestempeld. De hertjes zijn van Noor!Design net als de banner .

Deze kaart doet mee bij:

allsortschallenge - CAS Christmas
cardz4guyz - christmas critters
craftrocketchallenges - christmas is coming
abcchristmaschallenge - W is for wishes

Fijne dag!


14 opmerkingen:

  1. Goed gelukt hoor Caroline.
    Ik hou er ook van om van alles uit te proberen.
    Dit heb ik dan ook gedaan maar staan nog niet op mijn blog. Misschien morgen eentje. Hihi
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Caroline. Mooie kaart.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf gedaan Caroline...leuk toch om eens uit je comfortzone te treden? Wat mij betreft mag je dat wel vaker doen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg! Deze kaart heeft echt niets meer nodig!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan Caroline, het is goed gelukt zeg! Mooi winters kaartje.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooie kaart Caroline! Je achtergrond is mooi, toffe bomenrij, en die hertjes blijven supermooi!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem heel erg mooi Caroline, gaaf die hertjes voor de bomenrij, ik dacht eerst dat je ze zelf had getekend maar het is een MDtje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch leuk om eens wat anders te proberen? Ik ben daar altijd voor in.
    En het is je prima gelukt, ik vind het een heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A really peaceful looking Christmas card, thanks so much for joining in with our 'CAS Christmas' theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart weer...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So beautiful, thanks for joining us at Allsorts. Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I forgot to add, thanks for joining us at Craft Rocket too. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Guyz, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline