Pagina's

zondag 4 november 2018

Babykaartje

Hoi allemaal,

Vrijdag kwam Nicolette knutselen en begonnen we enthousiast aan de sketch van Cheerfull. Alles lag netjes klaar om geplakt te worden maar toen ik klaar was zei Nicolette: de punten zitten verkeerd! NEEEE..... nou ja, dan laat ik hem maar zo, ook wel leuk haha. Gisteravond toen onze mannen naar een whiskyproeverij waren kwam ze weer en heb ik weer de sketch gemaakt maar toen goed! Ik wil jullie toch de 'foute' versie laten zien. Ik heb papier van Marianne Design gebruikt en een mal van Noor!Design. Het plaatje is van Gerda.


Deze kaart doet mee bij:
abitmoretimetocraft - challenge 79
allsortschallenge - pretty papers
scrapplezier - challenge 46

Fijne zondag!

14 opmerkingen:

  1. Whaha hadden jullie soms óók al een slokje op tafel staan? Neen hoor héél herkenbaar als je druk bezig bent en ik vind hem zo ook heel leuk!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad het valt op dat de sketch anders is gebruikt, maar eigenlijk vind ik deze sketch nog mooier.
    Het is een heel leuk babykaartje geworden in mooie kleurtjes, die ook anders zijn dan traditioneel.
    Zo meteen ga ik met mijn zus ook knutselen, alleen weten we nog niet wat we gaan maken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch een super leuke kaart geworden, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo is het toch ook een leuke opbouw Caroline. Een lieve babykaart is het geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a really pretty card with the sweetest image, many thanks for joining in with our 'Pretty Papers' theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het super leuk zoals je het laat zien Caroline...weet niks van een sketch haha dus...
    Prachtige mal en lief plaatje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je layout heel erg leuk, net als je kaartje trouwens.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De sketch is niet zo gemakkelijk als het lijkt vind ik, je moet de punten er echt af knippen en dan natuurlijk wel goed opplakken, maar zo is het ook leuk, het plaatje is schattig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Really sweet image and a lovely design and papers. Thank you for joining our 'Pretty Papers' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er een lief babykaartje mee gemaakt.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er gewoon een nieuwe sketch van gemaakt Caroline...maar ik vind deze ook prachtig!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is heel erg mooi en ach je hebt er toch weer gewoon een kaart bij, is ook weer mooi, hihi.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful project! Thank you for joining us at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lief babykaartje, mooi project mooie kleuren! Bedankt voor het meespelen namens het team van Scrapplezier.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline