Pagina's

zondag 4 december 2016

Sophie geboren en helaas....... een tennisarm

Hallo allemaal,

Ik heb al een poosje geen kaart geplaatst. In ieder geval minder dan jullie van mij gewend zijn. De reden is dat ik een tennisarm heb. Helaas opgelopen door veel achter de computer te zitten in een verkeerde houding. En naast mijn werk achter de computer ging ik dan 's middags lekker bloggen...... jullie kennen het wel. Het vele scrollen dat heeft me oa de nek omgedaan. Hierdoor moest en moet ik veel rust nemen en dat kost me veel moeite. Ik probeer wel langs te komen bij jullie maar kan niet altijd reageren. In huis pakken ze alles gelukkig op maar veel en langdurig knutselen moet ik helaas even een poosje laten. Dus veel links doen wat ik altijd rechts doe.....bah, heel jammer maar ik vergeet jullie niet hoor. Mijn zus Nicolette helpt me soms bij het snijden van papier en mallen, zo lief! Hierdoor kan ik toch soms een beetje een kaart maken, met hulp.

Mijn kaartje van vandaag is voor mijn nichtje die een dochter heeft gekregen. Een poos geleden vertelde ik al dat ik stempels van Jip en Janneke had gekocht. In hun tuin staat er ook een groot Jip en Janneke bord met daarop: Sophie! Eigenlijk een kaal kaartje voor mijn doen maar ik denk dat zij hem erg leuk vinden. Ik had hem met behulp van een sketch gemaakt maar ben hiervoor te laat met inzenden.

Verder ben ik gisteren op de Noor Vriendinnendag geweest met Nicolette en wat was het gezellig! Ook hier heeft Nicolette veel voor me gedaan zodat ik zelf alleen een beetje hoefde te plakken. Ik heb haar hiervoor een mooi blok van Noor gegeven. Nicolette, je bent een kanjer en een superlieve zus! Bedankt!
En daar hebben we ook een aantal bloggers ontmoet! Margreet en Ine, zo leuk om jullie gezien te hebben. Ook de dames van de Creative Sketchy Girls: Claudia en Lisbeth! Leuk om jullie ook gezien te hebben. Zo krijgt een blog echt een gezicht!


Deze kaart doet mee bij:

creativecraftcottage - anything goes


Een heel verhaal wat lang heeft geduurd voordat ik het klaar had met tikken.....
Een fijne zondag en tot snel (hoop ik)





16 opmerkingen:

  1. Wat een pech, Caroline. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je arm.
    Je kaart is super leuk geworden. Wat een gave stempeltjes zijn dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card. Thank you for sharing it with us at Crafting From the Heart.
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei Caroline dit is niet fijn!!! Het verbaasd mij wel eens hoe iedereen het voor elkaar krijgt zoveel te plaatsen en blogposten daarvoor maken! Vandaar dat ik al een keer heb gezegd probeer iedere week langs te komen, want anders is het een dagtaak overal reacties achter te laten en hoe meer lieve volgers hoe langer de lijst wordt! Doe vooral rustig aan! Jip en Janneke zijn klassiekers hè, maar nog helemaal in! Wie groeit er niet mee op, hihi Lief kaartje is het voor Sophie!
    En wat een super zus!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat lief Caroline. Je weet het he zussen door dik en dun. xx
    Je kaart voor Sophie is erg mooi. Dat zal vast in de smaak vallen. En gisteren was zeker erg gezellig.
    Liefs je zusje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Caroline,
    wat vervelend zeg! ZO balen als je niet kunt doen wat je wilt doen en anders zo automatisch doet! Nou ja, er zijn ergere dingen, maar toch!
    Fijn dat je zusje je zo helpt. EN natuurlijk je huisgenoten.
    Je kaartje voor de kleine Sophie is super. Helemaal als je weet dat de ouders Jip en Janneke leuk vinden!
    Sterkte en beterschap!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jammer voor je dat je wat in de lappenmand zit! Hopelijk ben je snel beter!
    je Jip en Jannekekaart is heerlijk mooi!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een tennisarm is heel vervelend Caroline....heb er jaren terug ook eentje gehad.... maar het komt weer goed hoor!
    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met de Jip en Janneke stempels...echt gaaf.
    Wat ik ook gaaf vond, was dat ik jou en Nicolette in het echt heb ontmoet (wat een lieve zus heb je toch!). Sterkte met je arm.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een tennisarm wat vervelend...maar wel lief van Nicolette dat ze je helpt zodat je toch nog wat kunt knutselen....dat je snel maar weer de oude wordt.
    Je kaartje met Jip en Janneke is superleuk!!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart heb je gemaakt!
    Jammer van je tennisarm...ik weet er alles van want ik heb het ook net achter de rug. Met goeie oefeningen van mn fysiotherapeut was ik er snel vanaf. Bij mij kwam het van de telefoon (spelletjes).
    Sterkte en beterschap!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart heb je gemaakt! Leuk met die stempels. Ik hoop dat het snel beter met je gaat Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met Jip en Janneke. En wat ontzettend balen van je tennisarm. Neem echt even rust want anders duurt het misschien nog wel veel langer.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superlief kaartje en wat een vreselijk nieuws van die tennisarm ! Helemaal niet leuk en makkelijk om te rusten en stil te moeten zitten !
    Veel beterschap !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely design and colours.Such a sweet card.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week.
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel vervelend dat je een tennisarm heb opgelopen Caroline...doe maar lekker rustig aan hoor, des te eerder is het weer genezen die arm...en hopelijk wrrdt het niet chronisch
    je babykaartje is weer super leuk gemaakt....PRACHTIG

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. och Caroline, daar ben je nog wel even zoet mee, balen zeg, beterschap! Wat lief dat je zus je hier en daar helpt. Mooi kaartje, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super leuke kaart met die Jip en Janneke stempels. Goh wat vervelend dat je een tennisarm hebt. Gelukkig dat Nicolette veel voor je heeft gedaan zaterdag. Het was erg leuk je te ontmoeten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline