Pagina's

woensdag 14 december 2016

Flowers for you

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje die ik voor mijn zus Nicolette heb gemaakt en vandaag jarig is. Op de Noor vriendinnendag 3 december kregen we deze kaart. Ik heb er zelf mijn eigen draai aan gegeven. Aan de bovenkant 2 labeltjes met de datum erop en de felicitatie. Nicolette grapte al toen: je kan die kaart wel voor mijn verjaardag maken. Ik was het niet van plan maar omdat ik nu niet veel knutsel, heb deze toch maar afgemaakt voor haar. Ik heb de sketch van die-sketch-tanten-challenge erop verwerkt. Die loopt vanavond af, ik hoop dus maar dat ze niet stiekem gaat bloggen tussen de visite door haha.

 

Deze kaart doet mee bij:

chreativecraftcottage - use die cuts
craftysentiments - anything goes
wlvc - anything goes
ribbongirls - december card challenge

Fijne avond!







 

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je voor Nicolette gemaakt. Daar zal ze vast blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal ze blij verrast zijn met deze mooie kaart, Caroline!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat mooi! Echt een ontzettend stijlvolle kaart, vind het model ook zo mooi. Hier gaat je zus vast heel blij mee zijn!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een schitterende kaart voor de jarige Nicoette Caroline
    Van harte gefeliciteerdmet haar verjaardag.
    Wat zal ze er blij mee zijn, de kaart is met liefde gemaakt, het straalt ervan af.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful card.
    Thank you for joining us at the Sketch Tanten.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Caroline, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zus. Je hebt een hele mooie kaart voor haar gemaakt met een vintage uitstraling. Je boeketje bloemen is een allerliefst accent <3
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart! Prachtig gemaakt Liefs Sabien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige vintagekaart voor je jarige zus, mooi modelletje.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woaw... what's that?! It's absolutely fantastic!

    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs
    Doris

    *DT* Die Sketchtanten
    *DT* The Sketchy Challenges
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart voor je jarig zus!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige kaart voor je jarige zus. Ik denk dat ze er heel blij mee is.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb niet stiekem zitten bloggen hoor, haha. Daar had ik geen tijd voor. Het is echt een schitterende kaart en ik ben er echt heel blij mee.
    Liefs Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je voor Nicolette gemaakt! Leuk model en mooie kleuren.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart heb je voor Nicolette gemaakt, wat leuk met die kalendertjes en mooie zachte kleuren. Je babykaartje is een beauty, mooi hoe het plaatje uitkomt op het wit.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi kaartje voor je zus heb je gemaakt !Heel mooi modelletje en prachtige kleurtjes ... De labeltjes staan er super mooi bij !
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van WLVC.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart heb je voor Nicolette gemaakt Caroline....heel erg leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart...super gedaan.
    Dankjewel voor deze bijdrage aan onze laatste challenge bij WLVC.
    Fijn weekend, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such pretty colors and intricate details. The vintage touches are so feminine and gorgeous.

    Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Anything Goes challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kaarte met die labeltjes. Daar zal ze blij mee zijn! Bedankt voor je deelname bij WLVC!

    Gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card thank you for sharing with us at Creative Craft Cottage - good luck
    Lyn - DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie hebt achtergelaten.
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Lieve groetjes Caroline